تصمیم انصاری فرد درباره جام جهانی

انصاری فرد

کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان به نام فوتبال ایران در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته که به جای بازگشت به لیگ برتر یا ماندن در تیم یونان به قبرس برود. تیم جدید او هیچ نام و نشان ویژه ای ندارد همین قضیه باعث شده تا این تفکر ایجاد شود که وی هیچ انگیزه ای در جهت حضور در جام جهانی ندارد و بیشتر برای گذراندن استراحت راهی قبرس شده است.

این بازیکن فوتبال از گذشته تا به حال پتانسیل خوبی داشته است، اما به دلیل انتخاب های بدی که انجام داده است مسیر او تغییر کرده به گونه ای که حتی لیگ یونان هم علاقه ای به حضور او ندارد، در نتیجه او راهی قبرس شده است.

کریم انصاری فرد می توانست به تیم فوتبال پرسپولیس بازگردد، اما بنظر می رسد او بیشتر تمایل دارد که روی زندگی خود تمرکز کند. این بازیکن در اردوهایی که اخیرا برپا شده حضور نیافته است و همین عامل باعث ایجاد انتقادها بر علیه سرمربی تیم شده است.

اما بنظر می رسد که حتی کی روش هم نخواهد از بازیکنی که بخواهد در لیگ قبرس ایفای نقش کند، دعوت به عمل آورد. انصاری فرد یکی از بازیکنان خوب و قابل احترام در تیم ملی ایران بوده است که همیشه به سایر بازیکنان روحیه می داده است. اما تصمیم جدیدی که گرفته است بسیار ناامیده کننده بنظر می رسد.

برای خرید تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.