احتمال حضور لژیونرها در بازی تونس

علیرضا جهان بخش

تیم ملی ایران به طور قطعی در تاریخ 23 آبان به سمت دوحه رهسپار خواهد شد. در این میان قرار است تا قبل از این تاریخ و بعد از آن یک بازی با تیم های دیگر جهت آمادگی بیشتر بازیکنان صورت گیرد. بازی اول در 19 آبان و بازی بعدی در 25 آبان ماه است. از آن جا که لژیونرها در باشگاه های خود در خارج از کشور مشغول بازی هستند، احتمالا قادر به شرکت در بازی نیکاراگوئه نخواهند بود.

همین طور تا یک هفته پیش از جام جهانی لژیونرها قادر به حضور در قطر نیستند، با این حال تدابیری اندیشه شده تا در بازی تونس بتوانند حداقل چندین دقیقه حضور یابند.

تیم های اروپایی تا 23 آبان مشغول بازی هایی خود هستند، در نتیجه علیرضا جهان بخش، سردار آزمون و مهدی طارمی هم در مسابقات باشگاه های خارجی خود شرکت خواهند داشت.

مهدی طارمی عضو تیم پورتو است و این تیم در 22 آبان ماه یک بازی در برابر تیم بوآویشتا دارد که بنظر می رسد او هم در این بازی شرکت خواهد کرد. علیرضا جهان بخش هم که در لیگ هلند حضور دارد در 22 آبان در برابر تیم اکسلسیو در زمین حضور خواهد داشت. سردار هم در تاریخ 21 آبان در بازی تیم خود با اشتوتگارت شرکت می کند.

از دیگر بازیکنان لژیونر می توان به سامان قدوس، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد و مهرداد محمدی اشاره کرد که تقریبا یک هفته مانده به جام جهانی می توانند، در قطر حضور یابند. با این حال لژیونرهایی که در قطر بازی می کنند، مشکلی از این بابت ندارند، زیرا بازی های آن ها زودتر تعطیل شده است.

در جام جهانی های پیشین مسابقات باشگاهی یک ماه قبل از مسابقات جام جهانی به اتمام می رسید، ولی این بار همه لیگ های باشگاهی تقریبا تا آخرین روزها بازی خواهند داشت.

برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.