ولز رقیب سوم ایران شد

ولز

بازی‌های پلی آف جام جهانی قطر 2022 در هفته گذشته برگزار شد و پیروز این مسابقات، تیم ملی ولز به قطر سفر خواهد کرد. تیم ولز در گروه بی، هم‌گروه با تیم‌های آمریکا، انگلیس و ایران است که برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شود.

تیم ولز در روز یکشنبه 16 خرداد با تیم اوکراین بازی پلی آف داشت و با یک گل در دقیقه 34 اوکراین را شکست داد. تیم اوکراین که با غرورآفرینی در بازی‌های پلی آف گذشته، بر اسکاتلند و اتریش پیروز شد، در مقابل ولز صف آرایی کرد اما در نهایت شکست خورد.

ایران در گروه حساسی قرار گرفته که هر کدام رقیب سرسختی برایش خواهد بود. تیم انگلیس و آمریکا که در قرعه کشی جام جهانی مشخص شده بودند، مورد بررسی ایران و سرمربی تیم ملی قرار گرفته است اما حالا با ظاهر شدن تیم ولز، تمام تمرکز بر روی تاکتیک و استراتژی بازی اژدهایان ولزی خواهد بود. یکی از سرسخت‌ترین نقاط تیم ولز، خط مهاجم آن با حضور گرت بیل است که برای خط دفاعی و دروازه‌بان ایران مورد توجه قرار می‌گیرد.

ولز رقیب سوم ایران

این سری از مسابقات جام جهانی برای تیم ملی ولز بسیار هیجان انگیز و سرنوشت ساز است؛ زیرا ولز پس از 64 سال در این گردهمایی بزرگ تیم‌های برتر فوتبال ظاهر می‌شود که فرصت خوبی برای نمایش حرفه و مهارت بازیکنانش به دنیا خواهد بود.

ترکیب تیم ملی ولز به این شرح است: گرت بیل، هنسی، رودون، دیویس، ویلیامز، جیمز، رابرتس، مور، آلن، رمزی، آمپادو.

با این اوصاف، تیم ایران برای سه بازی به قطر راه یافته است که در روزهای آتی زمان و ورزشگاه دقیق این بازی‌ها مشخص خواهد شد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.