راهنمای ثبت نام بلیط جام جهانی 2022 قطر

ثبت نام بلیط جام جهانی قطر

جام جهانی فوتبال 2022 بیست و دومین دورۀ جام جهانی فوتبال محسوب می‌شود که اولین بار است در کشوری عربی برگزار می‌شود. قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 میزبان این دوره از جام جهانی خواهد بود. این کشور با ثروت فراوانی که دارد ورزشگاه‌های متعددی برای جام جهانی 2022 آماده کرده و درحال فراهم کردن شرایط برای برگزاری این تورنمنت بزرگ است. کمتر از یک سال دیگر به شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و وب‌سایت فیفا فروش بلیط جام جهانی را آغاز کرده است. با انجام شدن قرعه کشی جام جهانی چیدمان و گروه‌های تیم‌ها مشخص شد و فیفا مراحل ثبت نام بلیط جام جهانی را در دسترس هواداران قرار داده است. در ادامه این مطلب از یابکس نحوۀ ثبت نام بلیط جام جهانی 2022 را آموزش می‌دهیم.

آموزش ثبت نام بلیط جام جهانی 2022 قطر

اگر قصد تماشای جام جهانی را دارید باید برای دیدن بازی مورد نظر خود بلیط جام جهانی را خریداری کنید. رزرو بلیط جام جهانی از طریق وب‌سایت فیفا انجام می‌شود و قیمت آن باتوجه به جایگاهی که در ورزشگاه انتخاب می‌کنید متفاوت است. برای ثبت نام بلیط جام جهانی مراحل زیر را قدم‌به‌قدم پیش ببرید:

مرحله اول

برای ثبت‌نام بلیط جام جهانی 2022 ابتدا باید وارد وب‌سایت فیفا به نشانی www.fifa.com شوید. بعد از ورود به سایت فیفا روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مرحله دوم

در این صفحه دو گزینه پیش رویتان می‌آید، گزینه دوم مخصوص ساکنان قطر است. شما باید در این مرحله گزینه Apply for tickets now را انتخاب کنید.

مرحله سوم

وقتی وارد این صفحه شدید پس از خواندن توضیحات روی دکمه بنفش کلیک کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید.

مرحله پنجم

اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید به این صفحه هدایت می‌شوید. در اینجا باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل جنسیت، نام و نام خانوادگی، ملیت، شماره پاسپورت و… می‌شود.

پس از وارد کردن اطلاعاتتان در پایین همان صفحه می‌توانید تیم مورد علاقۀ خود را انتخاب کنید. در این مرحله سعی داشته باشید تیمی را انتخاب کنید که قصد خرید بلیط‌هایش را دارید، زیرا بخشی از دسته بندی‌های فروش بلیط طبق تیم انتخاب شده خواهد بود.

مرحله ششم

در این مرحله سه گزینه پیش رویتان می‌آید. شما باید برای رزرو بلیط بازی‌های تیم ملی روی باکس نارنجی کلیک کنید. با انتخاب این گزینه به‌راحتی می‌توانید بلیط بازی تیم مورد نظرتان را رزرو کنید.

مرحله هفتم

وقتی به این صفحه وارد شدید، سه بازی تیم ملی در مرحله گروهی به ترتیب دسته بندی شده است. شما می‌توانید بازی اول را انتخاب کنید.

مرحله هشتم

در این بخش می‌توانید جایگاه خودتان را در ورزشگاه مشخص کنید. همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه سمت چپ پایین برای هواداران معلول بلیط رزرو کنید.

مرحله نهم

پس از گذراندن مرحله قبل با این صفحه روبرو می‌شوید. در این مرحله اگر قصد خرید بلیط یکی از بازی‌ها را دارید باید گزینۀ سمت چپ را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد رزرو سه بلیط مرحله گروهی را دارید روی گزینۀ سمت رات کلیک کنید.

مرحله آخر

با باز شدن این صفحه کارتان به‌اتمام رسده و هیچ مبلغی پرداخت نمی‌شود. شما باید تا قرعه کشی صبر کنید تا مشخص شود آیا جزو برندگان خوش‌شانس هستید یا نه!

نکاتی درباره پیش فروش بلیط جام جهانی 2022 قطر

  • برای رزرو بلیط جام جهانی 2022 قطر به مستر کارت و کارت بین‌المللی نیاز دارید.
  • قیمت بلیط‌های جام جهانی از 70 دلار شروع می‌شود.
  • توجه داشته باشید در این از مرحله ثبت نام هیچ مبلغی پرداخت نمی‌شود و باید تا قرعه کشی منتظر بمانید. بعد از قرعه کشی اگر یکی از برندگان بودید باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

کشور قطر در قسمت جنوبی خلیج فارس قرار دارد و به‌دلیل نزدیکی قطر به ایران جام جهانی 2022 فرصت مناسبی است تا ایرانیان برای تماشای بازی‌ها به کشور قطر بروند. اگر قصد تماشای بازی‌های جام جهانی 2022 را دارید می‌توانید مراحل نوشته شده را با دقت پیش ببرید تا بلیط مورد نظرتان را بدون هیچ مشکلی خریداری کنید. همچنین می‌توانید تور جام جهانی 2022 را از یابکس خریداری کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.