بلیط هواپیما و دانستنی های خرید آنلاین

بلیط هواپیما و دانستنی های خرید آنلاین نکته و مسئله ای هست که فکر کنم به ذهن خیلی از ما که اهل سفر و مسافرت هستیم و بخشی از زندگی ما را تشکیل داده است، خطور کرده باشد و همیشه دنبال کاهش هزینه های سفر و تفریح بیشتر هستیم.

امروزه یکی از آسان ترین راه های سفر به نقاط مختلف جهان استفاده از هواپیما است که می توان با استفاده از سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما به راحتی و در کم ترین زمان ممکن بلیط را خریداری نمود. سایت های خرید بلیط هواپیما امروزه رشد چشم گیری داشته اند و برخی از این سایت ها رقابت بسیار خوبی را با هم ایجاد کرده اند. علی بابا، الی گشت، ملی چارتر، فلای تودی، قاصدک ۲۴، فلایتو تعدادی از سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما می باشند.

بلیط هواپیما مدل ها و انواع مختلفی دارد و بیشتر مسافران تفاوت انواع بلیط هواپیما را نمی دانند و هنگام خرید بلیط دچار سردرگمی می شوند. ما در این مطلب و مطالبی که در وبلاگ یابکس برای شما دوستان عزیز منتشر می کنیم انواع بلیط هواپیما را برای شما دوستان به طور کامل شرح می دهیم.

سیستم های رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما یکی از راه های مطمئن و امن برای خرید بلیط هواپیما (داخلی و خارجی) می باشد که با کمی دقت در هنگام خرید از سایت های فروش بلیط می توان بصرفه ترین بلیط موجود را خریداری نمود. این سیستم ها امکان فیلتر و جستجوی دقیق ایرلاین، زمان توقف، زمان نشست و برخاست هواپیما و … را به مسافر می دهند تا مسافر بتواند به طور دقیق بلیط خود را خریداری نماید.

بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,

یکی دیگر از قابلیت های خوب خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که کاربران می توانند نمودار نرخی را بر اساس ایرلاین ها مشاهده کنند، به این صورت که کدام ایرلاین مناسب ترین قیمت را نسبت به بقیه ایرلاین ها ارائه می کند.

 

زمان مناسب خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیازمند یک زمان و فرصت مناسب است. به طور معمول برای سفر در آخر هفته به علت شلوغی پرواز ها و تعطیلات، شما باید هزینه ای بیشتر نسبت به سایر روز های هفته پرداخت کنید. اما با بوجود آمدن وب سایت های فروش آنلاین بلیط، مسافران با دقت بیشتر و جزئیات بهتری می توانند بلیط هواپیما خود را خریداری کنند.

 

بلیط ارزان!

همان طور که گفته شد بلیط هواپیما انواع مختلفی دارد. بلیط هواپیما ارزان یکی از پر طرفدار ترین نوع بلیط ها می باشد. قیمت یکی از دغدغه های اساسی مسافرانی است که می خواهند در سفر خود صرفه جویی داشته باشند. عوامل مختلفی وجود دارد تا بتوان یک بلیط هواپیما ارزان خریداری نمود. برای مثال شما در فصل های شلوغی پرواز و مسافرت نمی توانید قیمت پایین و ارزان برای خرید بلیط هواپیما پیدا کنید.

یکی از مهم ترین چیز هایی که باید در هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید تفاوت بلیط سیستمی و چارتری هست که در همین صفحه برای شما شرح داده ایم . تیم یابکس به شما پیشنهاد میکند قبل از خرید بلیط هواپیما حتما مطالب سایت را که درباره خرید بلیط هواپیما میباشد را به طور کامل و دقیق مطالعه کرده و سپس به جستجوی پرواز و مقایسه قیمت بلیط ها در سایت ها اقدام کنید.

پرفروش ترین و پرتردد ترین مسیر های پروازی و خرید آنلاین بلیط در ایران شهر هایی نظیر:

  • مشهد
  • کیش
  • اهواز
  • شیراز
  • تبریز

و … هستند
و همچنین پرواز های خارجی نظیر:

  • تهران استانبول
  • ارمنستان
  • نجف
  • دبی
  • تفلیس

و … می باشد.

بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,
بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,

انواع مختلف بلیط هواپیما

برای خرید بلیط باید به چند نکته کوچک توجه نمود:

بلیط های هواپیما دارای کلاس های پروازی متفاوتی هستند که در مطلب ” تفاوت کلاس های پروازی در بلیط هواپیما ” به صورت دقیق به جزییات آن پرداخته ایم که حتما قبل از خرید بلیط هواپیما آن را مطالعه نمایید.

در سایت های فروش بلیط هواپیما می بایست هنگام خرید به این نکته توجه نمود که اکثر بلیط های چارتری را نمی توان کنسل کرد و در صورت استفاده نکردن از بلیط، مبلغ پرداخت شده به خریدار بازگردانده نمی شود، ولی این قانون برای پرواز های سیستمی تاثیر گذار نمی باشد و استرداد مبلغ با توجه به قوانین سازمان هواپیمایی کشوری ممکن می باشد.

بلیط هواپیما چارتر ارزان در واقع یعنی زمانی که صندلی پروازها در مسیر رفت و برگشت به اندازه کافی پر نشود و صندلی خالی بماند، قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد و مسافر می تواند بلیط ارزان هواپیما را رزرو کند. این کار برای ترغیب کردن مسافر به خرید آنلاین بلیط هواپیما می باشد. متا سرچ یابکس این امکان را فراهم میکند که شما بتوانید در مسیر های مختلف پروازی، ارزان ترین بلیط های هواپیما را جستجو کنید.

بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,

بیمه مسافرتی

لازم به ذکر است که بهتر است برای سفر های خارجی از بیمه مسافرتی استفاده نمود که باز هم می توان این خدمات را از سایت های فروش بلیط هواپیما با قیمت بسیار مناسب با توجه به مقصد و مدت زمان سفر خود تهیه نمود.

بعضی از این خدمات شامل موارد زیر خواهد بود

  • جبران خسارت مفقود شدن وسایل شخصی شما در هنگام سفر
  • جبران خسارت لغو یا تاخیر پرواز
  • جبران خسارت حوادث و بلایای طبیعی در کشور مقصد
  • جبران خسارت و پوشش درمانی در سفر شما
  • بیمه کردن اساس و وسایل قیمت بالا و گران قیمت شما
بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,

رزرو آنلاین هتل همراه بلیط هواپیما

رزرو آنلاین هتل همراه با بلیط هواپیما

برای علاقه مندان به گردش و مسافرت یکی از بهترین گزینه ها انتخاب تور های تفریحی مختلف می باشد که این امکان هم می توان در سایت های رزرو بلیط و رزور تور مشاهده نمود.

یکی دیگر از مزایای سایت های فروش بلیط هواپیما این است که این امکان را به مسافر می دهند تا مسافر به راحتی بتواند هتل مورد نظر خود را در تمامی نقاط جهان انتخاب و رزرو نماید. با استفاده از این امکان می توان با پرداخت ریالی، هتل مورد نظر را در مقصد به راحتی رزرو نمود.

خرید آنلاین بلیط با استفاده از سایت های مختلفی که وجود دارد نسبت به گذشته بسیار راحت تر شده است زیرا امکان مقایسه با سایت های دیگر را فراهم می آورد و مسافران می توانند با برنامه ریزی دقیق بهترین زمان و پایین ترین نرخ را خریداری نمایند.

برای دریافت بلیط و خرید آنلاین از طریق نوار جستجو سایت کافی است مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را مشخص کنید و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. بعد از چند ثانیه لیست تمامی پرواز های مسیر مد نظ شما به نمایش گذاشته خواهد شد و شما می توانید پرواز را با قیمت پایین و مناسب انتخاب کنید و نسبت به خرید ورزو آنلاین پرواز اقدا نمایید.

نکته بسیار مهم در هنگام خرید و رزرو بلیط این است که همیشه چند روز قبل از تاریخ سفر، پرواز مد نظر را از طریق موتور های جستجو پرواز و یا متا سرچ ها چک کنید.

بلیط هواپیما , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , رزرو آنلاین هتل , رزرو آنلاین هتل خارجی , رزرو آنلاین بلیط هواپیما , بیمه مسافرتی ,

عضویت در خبرنامه

شما عزیزان با عضویت در خبرنامه می توانید از آخرین نرخ های بلیط هواپیما با خبر باشید.