ناامیدی طرفداران تیم ایران در بین 32 تیم حاضر در جام جهانی

جام جهانی قطر

یک سایت معتبر بعد از بررسی های دقیق توانسته آمار طرفداران امیدوار و ناامید هر یک از تیم های شرکت کننده در جام جهانی را مشخص سازد. از آن جا که مدت زمان زیادی به آغاز مسابقات جام جهانی قطر 2022 نمانده است، شاید جالب باشد که نگاهی به این آمار بی اندازید. همین طور برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

بر طبق گزارش منتشر شده از روزنامه ملی نیجریه با نزدیک شدن دوره ای دیگر از مسابقات جام جهانی تحقیقی در این باره در میان هواداران انجام شده تا میزان هیجان آن ها را برای این دوره از بازی ها بررسی کند. این تحقیق با بررسی عکس العمل طرفدران تیم های مختلفی در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته صورت گرفته است.

اطلاعات بررسی شده حاکی از این است که در میان همه طرفداران اروپایی کشور پرتقال امیدوارترین و هیجان زده ترین هواداران را در این دوره از مسابقات دارد.

در حدود 24 درصد از کامنت یا پست هایی که در شبکه های مختلف اجتماعی گذاشته شده نشان می دهد که طرفداران این کشور نظرات مثبتی نسبت به این مسابقات دارند. با این حال کشور پرتقال هیچ گاه موفق به بردن مسابقات جام جهانی فوتبال نشده است، اما از آن جا که ستاره ای به اسم کریستیانو رونالدو در این تیم می درخشد، طرفداران امید به پیروزی در این مسابقات دارند.

بعد از پرتقال کشور بلژیک در مقام دوم قرار گرفته است. پست های مثبتی که در این خصوص در رسانه های اجتماعی به ثبت رسیده است در حدود 20 درصت می باشد. پس می توانید احساس مردم این کشور را نسبت به دیدگاه مثبت آن ها برای پیروزی در مسابقات را مشاهده کنید. در رتبه های بعدی این لیست فرانسه و اسپانیا واقع شده اند.

در این میان شاید برای شما جالب باشد که طرفداران عربستان حتی از بلژیک هم هیجان زده تر هستند و در حدود 33 درصد از پست ها مربوط به این کشور است. از آن جا که کشور قطر به این کشور نزدیک است، در نتیجه این میزان هیجان منطقی بنظر می رسد.

در ادامه لیستی از این داده های آماری در اختیار شما قرار می دهیم:

عربستان سعودی،۳۳ درصد

سنگال، 31 درصد

کاستاریکا، ۲۹ درصد قطر، ۲۸ درصد

غنا، ۲۷ درصد

کامرون،۲۶ درصد

پرتغال، ۲۵ درصد

اروگوئه، ۲۴ درصد

ژاپن، ۲۲ درصد

استرالیا، ۲۲ درصد

اکوادور، ۲۱ درصد

بلژیک، ۲۱ درصد

فرانسه، ۲۰ درصد

اسپانیا، ۲۰ درصد

مکزیک، ۱۸ درصد

برزیل، ۱۸ درصد

صربستان، ۱۷ درصد

کره جنوبی،۱۷ درصد

کانادا، ۱۶ درصد

آرژانتین، ۱۵ درصد

دانمارک، ۱۴ درصد

انگلیس، ۱۳ درصد

ولز، ۱۳ درصد

کرواسی، ۱۲ درصد

سوئیس، ۱۱ درصد

ایالات متحده آمریکا، ۸ درصد

آلمان، ۶ درصد

لهستان، ۷ درصد

مراکش، ۹ درصد

هلند، ۷ درصد

تونس، ۵ درصد

ایران، ۲ درصد

پکیج جام جهانی قطر که توسط تیم یابکس آماده شده است، می تواند بهترین خاطرات را در سفر به قطر برای شما رقم زند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.