بادیگارد برای همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام جهانی

تیم ملی انگلیس

طبق اعلام نشریه سان از انگلیس، همسران و نامزدهای بازیکنان تیم انگلیس که در قطر حاضر می شوند، همراه با بادیگارهای خود خواهند بود. پول این محافظان به وسیله خود آن ها یا اتحادیه فوتبال تامین خواهد شد.

بر طبق این خبر این محافظان علاوه بر اینکه باید مانع از سرقت اموال آن ها شوند، باید مراقب هم باشند تا آن ها قوانین قطر را رعایت می کنند. مخصوصا از آنجا که تعدادی از این همراهان دارای جواهرات و لباس های بسیار گران قیمت هستند، پس ممکن است که سارقان به آن ها حمله کنند. همین طور حضور بادیگاردها برای همراهی بازیکنان در طول تعطیلات همواره طبیعی بوده است، پس از آن جا که آن ها در مدت چند هفته در قطر هستند، باید آن ها را در این کشور هم همراهی نمایند.

در گذشته به این خبر اشاره شده بود که برخی از همراه های بازیکنان تیم ملی انگلیس در کشتی کروز اقامت خواهند داشت که به آن قصر شناور می گویند. این کشتی شامل 6 استخر، بار، تالار، جکوزی و بوتیک می شود. همین طور یک سرسره خشک هم در آن موجود است.

در این میان این همراهان آنا مادرلر نامزد اریک دایر هم به چشم می خورد. اقامت در کشتی کروز 5600 پوند است که برای فوتبالیست های انگلیس رقم چندان زیادی نیست.

برای خرید تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.