احتمال حذف اکوادور از جام جهانی قطر

تیم ملی اکوادور

اطلاعات رسیده حاکی از این است که احتمال حذف شدن اکوادور از جام جهانی وجود دارد. در واقع این مسئله ناشی از اطلاعاتی است که درباره یکی از بازیکنان این تیم به دست آمده است. بنظر می رسد کاستیو که در تیم اکوادور بازی می کند، دارای چندین پاسپورت جعلی است. این اطلاعات از شیلی به فیفا ارائه شده است. همین طور این مدارک نشان می دهند که بازیکن مورد نظر در کلمبیا متولد شده است.  

کشور شیلی اطلاعاتی در خصوص این موضوع به دست آورده که پیش از این در کشور اکوادور یک دادگاه برای جرائم کاستیو بازیکن تیم ملی کشور برپا شده است و او به کارهایی که کرده اعتراف کرده است. همچنین مطبوعات معتقدند که فدراسیون بعد از اینکه فیفا از این مشکلات اگاه شده است تلاش کرده تا مدارک را از بایگانی خارج نماید.

اما با این حال همچنان قرار است تا جلسه ای درباره تجدیدنظر فیفا صورت گیرد. این جلسه در روز پنجشنبه برپا می شود.

برای رزرو تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

این بازیکن که بایرون کاستیو نام دارد در بخش دفاع تیم بازی می کند. کاستیو پیش از این در مرحله انتخابی در 8 بازی تیم خود شرکت کرده است. در واقع موضوع از این قرار است که هنگامی که شیلی نتوانست به جام جهانی راه یابد مدارکی به فیفا ارائه داد که یکی از بازیکنان کلمبیا در این کشور متولد نشده است و تابعیت آن جا را ندارد.

روزنامه دیلی میل هم با انتشار یک فایل صوتی باعث شوکه شدن جهان فوتبال شده است. این فایل مشخص می کند که کاستیو چند سال پیش در برابر دادستانی بوده و از او بازجویی شده است.

کاستیو خود بیان می کند که اطلاعات شناسنامه او درست نیست و در واقع او متولد 1995 است و اسم او بایرون خاویر کاستیو سگورا است و این نام نشان می دهد که در کلمبیا متولد شده است. اما در شناسامه اکوادوری اسم او بایرون داوید کاستیو سگورا است.

همین طور این بازیکن بیان می کند که شهر اصلی که او در آن زندگی می کرده است توماکو نام دارد و سپس برای اینکه فوتبال بازی کند به یکی از شهرهای اکوادور رفته است. همین طور یک تاجر که در این شهر زندگی می کند، برای او شناسامه جعلی مهیا کرده است.

اولین شکایتی که شیلی درباره این موضوع کرده است، متعلق به آوریل است که باعث شد تا فیفا درباره این موضوع تحقیق کند. همین طور باید گفت که اکوادور در روز 20 نوامبر قرار است تا بازی ای با قطر داشته باشد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.