صحبت برای بازگشت کی روش از فروردین ماه شروع شده بود!

راجر دسا

راجر دسا که از جمله دستیاران کی روش است، در مصاحبه ای اذعان داشته است که هنگامی که کی روش از تیم ملی مصر کناره گیری کرد، توجه فدراسیون ایران دوباره به سمت او جلب شد و از همان موقع بوده که صحبت با او در این رابطه آغاز شد.

هنگامی که تیم ملی مصر نتوانست خود را به مسابقات جام جهانی 2022 برساند، کی روش برکناری خود را اعلام کرد. سپس دسا در ادامه صحبت های خود بیان داشت که:

بنظر می رسد که بعد از اینکه ما از مصر خارج شدیم، ایران با کی روش تماس گرفته و چند صحبت در این باره صورت گرفته است، تا اینکه به توافق دست یافتیم. البته تعدادی از جزئیات همچنان باقی بود که باید به آن ها رسیدگی می شد، سپس وقتی همه چیز حل شد، حالا شانس حضوری در یک رقابت دیگر را داشتیم پس چرا نباید آن را می پذیرفتیم؟ اگر کسی شما را می خواهد باید بیایید و کار را انجام دهید و ببینید که اوضاع چطور خواهد بود.

در حال حاضر طی دو روز تمریناتی با تیم ملی در کنار کی روش و دستیاران او صورت گرفته است. سپس تیم شنبه باقی تمرینات خود را انجام داده و سرانجام به سمت اتریش حرکت می کند تا در مقابل اروگوئه و سنگال بازی کند.

سپس او اظهار داشت که هنگامی که اردو تمام شود، دوباره به ایران می رویم تا عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیریم. در واقع این بازی های تدارکاتی به ما کمک می کند تا ایده های مناسبی درباره بازیکنان به دست آوریم. حتی ممکن است که برای آشنایی با لژیونرهای ایرانی به اروپا بروم، تا بازی آن ها را تماشا کنم و سپس پیش از حضور در قطر مدتی هم در دبی تمرین خواهیم داشت.

برای اطلاع از قیمت تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.