بازگشت دوباره سردار به میدان فوتبال

سردار آزمون

چندی پیش سردار در طی بازی های خود در اروپا دچار مصدومیت شد و عده زیادی نگران بودند که او نتواند در مسابقات فوتبال 2022 شرکت کند. این مصدومیت در زمانی بدی رخ داد، زیرا سردار تمایل داشت تا توانایی های خود را به مربی جدید خود ثابت کند. با این حال آسیب دیدگی او زودتر از موعد تمام شده است و او قرار است تا به زمین فوتبال لورکوزن بازگردد.

پیش از این بنظر می رسید تا ماه نوامبر سردار نتواند در تیم باشگاهی خود بازی کند. اما بنظر می رسد که او دوباره می تواند در بازی ها حاضر شود. در هفته های اخیر سردار آزمون برای درمان خود در دبی بود و همچنین یکی از مربی های تیم ملی هم به او کمک می کرد تا بتواند خود را روی فرم نگه دارد. همین تمرین ها باعث شد تا او بتواند سریعتر به فوتبال بازگردد.

با اینکه مصدومیت سردار از اول جای نگرانی چندانی نداشت، اما این مشکل وجود داشت که او بدون آمادگی به جام جهانی برود و در نتیجه حتی نتواند در مسابقه انگلیس حاضر شود. اما در حال حاضر با بازگشت او به میدان شرایط تغییر می کند و احتمالا بتواند در برابر تیم اشتوتگارت توپ بزند.

سپس تعطیلات شروع می شود و او می تواند به تیم ملی ملحق شود و در دیدارهای دوستانه هم شرکت کند. در نتیجه سردار می تواند در چهار دیدار رسمی و همین طور دوستانه شرکت کند. این بازی ها باعث می شود تا او بتواند با آمادگی در مسابقات شرکت کند.

سردار از قدیم تا به الان تغییرات زیادی کرده است، پیش از این انتقادها باعث شده بود تا او تیم ملی را ترک کند. او همچنین موفق شد تا با باشگاه لورکوزن هم قرارداد ببندد. اما هم اکنون هیچ چیز نمی تواند باعث جدایی او از جام جهانی شود.

برای اطلاع از پکیج های جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.