آخرین وضعیت فروش بلیط های ایران در جام جهانی قطر

جام جهانی قطر

درباره فروش بلیط برای مسابقات جام جهانی قطر 2022 با سینا کلهر صورت گرفته است و کلهر بیان داشته است که: در مرحله نخست رقابت ها تعداد بلیت‌هایی که به فدراسیون فوتبال تحویل شد حدود ۵ هزار بلیت برای عموم مردم و نزدیک به ۳ هزار و ۲۰۰ بلیت نیز برای خانواده فوتبال بود.

مراحل فروش بلیط

پس می توان گفت که در مرحله نخست بود که هشت هزار بلیط به ما تحویل داده شد که پنج هزار تای آن را فروختیم و سه هزار و 200 بلیط هم به وسیله فدراسیون به خانواده فوتبال تخصیص داده می شود.

در ادامه معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  با در نظر گرففتن اینکه در مرحله دوم 12 هزار بلیط تحویل داده شده بیان کرده است که:

از این 12 هزار بلیط حدود 11 هزار بلیط به فروش رسیده و هزار بلیط هم قرار است تا به خانواده فوتبال فروخته شود. بلیط های مورد نظر در سه رده هستند که قیمت بهترین نوع 6 میلیون و 500 هزار تومن و قیمت بلیط رده سوم تقریبا 2 میلیون و 300 هزار تومان است.

در ادامه کلهر افزود که در مرحله سوم قرار است تا دو هزار بلیط را به رده چهارم تخصیص دهند و در این باره گفته است که:

به دلیل اینکه این دو هزار بلیط مربوط به ساکنان قطر می شوند باید توجه داشته باشیم که نحوه و شرایط تخصیص این بلیط ها با مراحل گذشته تفاوت دارد.

برای خرید بلیط بازی های جام جهانی قطر می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اذعان داشته است که: در مراحل پیشین فدراسیون فوتبال بلیط ها را در اختیار داشت و با نظارت نهادهای نظارتی به وسیله سامانه بلیط ها را به فروش می رساند تا در اختیار طرفداران قرار گیرند.

امکان تخصیص ۲۰۰۰ بلیت دیگر

فروش بلیط های مرحله سوم به وسیله سفارت قطر انجام می شود و هنوز اطلاعیه ای به فدراسیون اعلام نشده است، در این باره کلهر بیان داشته است که:

از آن جا که فدراسیون فوتبال ایران در مرحله سوم امکان ارائه بلیط و ثبت نام را ندارد به همین دلیل در صورتی که بلیطی برای فروش قرار داده شود می تواند خطرآفرین باشد و در یک مقطع زمانی اعلام شود که واگذاری بلیت‌ها قطعی نیست و این مسئله مطالبه ایجاد کند.

به همین دلیل و با توجه به مشروط بودن بلیت‌های مرحله سوم و قطعی نبودن آن‌ها، تصمیم گرفتیم به جای اینکه در بین مردم بلیت‌فروشی صورت گیرد، این اتفاق در بین نهادهای فرهنگی که متقاضی حضور هستند انجام شود و اگر یک زمانی به هر دلیل محقق نشد، ضرر و زیانی متوجه مردم نشود.

نحوه حضور مقامات و چهره‌های سیاسی

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعلام داشته است که: اساسا فرایند حضور مقامات و چهره‌های سیاسی متفاوت و وزارت خارجه قطر دارای سامانه جداگانه‌ای است که از مسیر مستقلی نیز برخوردار و این روند هیچ ارتباطی به فروش بلیت هواداران ندارد و در اختیار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیست.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.