عکس العمل کی روش درباره موضوع حذف ایران از جام جهانی فوتبال

کارلوس کی روش

کی روش اعلام کرده است که تیم ملی ایران هم همانند سایر تیم های جام جهانی فوتبال سعی دارد تا بتواند با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شود.

سرمربی تیم ایران در مصاحبه ای اعلام کرد که:

من بسیار خوشحال هستم که دوباره شما را می بینم و من سپاسگذار حمایت های شما برای آماده سازی تیم ملی ایران هستم. یک ماه دیگر به شروع رقابت ها مانده است و تیم ما هم در تلاش است تا بتواند مانند سایر تیم ها با انگیزه و تمرکز مناسب در این جام حاضر شود.

سپس کی روش در ادامه صحبت های خود ذکر کرد که :

این دوره از مسابقات جام جهانی بسیار ویژه است. این موضوع به این دلیل است که بازی ها در ماه های نوامبر و دسامبر برپا می شوند. در نتیجه تنها یک هفته تا آماده سازی باقی مانده است و این زمان زیادی نیست.

من از همه مربیان، اعضای هیأت مدیره، باشگاه ها و مدیران تشکر می کنم که بازیکنان را در اختیار تیم قرار دادند تا سطح آماده سازی به بیشتری میزان خود برسد. ما همه سعی خود را می کنیم که فاصله خودمان با سایر تیم های بزرگ را کاهش دهیم تا بتوانیم حضور موفقیت آمیزی در مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم ما همچنین بیان کرد که رقیب های ما در تلاشند تا تمرکز ما را بهم بزنند اما سوال این نیست که ما به این مسائل توجه می کنیم یا نه بلکه سوال این است که چه کسانی به این مسائل توجه دارند چون این حرف ها هیچ اهمیتی برای ما ندارد.

هنگامی که از کی روش درباره انگلیس که حریف اول تیم ملی است، سوال شد عنوان کرد که:

در ابتدا باید بگویم که نیازی نیست به اسم تیم ملی انگلیس چیز دیگری افزوده شود، زیرا آن ها در حال حاضر تیم بزرگی هستند. در نتیجه موضوعی نیست که من بدانم و شما از آن بی اطلاع باشید. خود شما هم به خوبی مطلع هستید که تیم انگلیس بسیار بزرگ است و بازیکنان خوبی هم دارد. بازی مقابل این تیم برای ما افتخار است.

سپس سرمربی ایران درباره کمپین هایی که سعی می کنند تا مانع از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی شوند بیان داشت که:

در سوال پیشین از من درباره تیم انگلیس سوال شد، پس متوجه هستید که ما در حال حاضر دردسرهای بزرگی داریم، پس باید تمرکز خود را روی این مسائل بگذاریم. من به همه نظرات احترام می گذارم اما فعلا تمرکز ما روی مسائل دیگری است. اگر طرف مقابل کمپین من بودم، می دانستم که باید چه جوابی به آن بدهم، همین طور می دانم که بیشتر مردم ایران هم چه جوابی برای این مدل صحبت ها دارند. این افراد در قلب خود علاقه دارند تا تیم در جام جهانی حاضر شود اما به دلیل اینکه من طرف این کمپ نیستم در نتیجه بهتر است تا بقیه درباره آن نظر بدهند.

در آخر از کی روش درباره اینکه اصلی ترین نگرانی او تا شروع مسابقات چیست و همین طور اینکه آیا نسبت به وضعیت کمپ راضی است، سوال شد و او به این صورت پاسخ داد:

ما نگرانی نداریم. با اینکه چالش هایی داریم سعی می کنیم که راه های مناسب برای مقابله با آن ها را پیدا کنیم. همین طور از باشگاه ها، بازیکنان و مربی های که برای تیم ملی فداکاری می کنند، ممنون هستم. چالش ما در حال حاضر این است که بازیکنان را هر روز بهتر و بهتر کنیم.

برای خرید تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.