کدام دروازه بان راهی قطر خواهد شد؟

حسین حسینی

به طور کلی یک فهرست 27 نفره از بازیکنان تیم ملی ایران تهیه شده است که در آن چهار دروازه بان دیده می شوند. این افراد شامل حسین حسینی، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده هستند. یکی از این بازیکنان از فهرست نهایی حذف خواهد شد و باید دید این شخص چه کسی است. البته در حال حاضر بنظر می رسد که حضور هیچ کس جز بیراوند قطعی نباشد. حتی حضور امیر عابدزاده هم در پاره ای از ابهام قرار دارد. این دروازه بان در جام جهانی قبلی هم در فهرست تیم بوده است، اما هم اکنون در شرایط مساعدی به سر نمی برد.

عابدزاده در یکی از لیگ های پرتغال نقش آفرینی می کرده است و بعد به فوتبال دسته دوم اسپانیا رفت. وضعیت این تیم در فصل گذشته چندان بد نبوده است و سرانجام به مقام هشتمی در جدول تیم ها رضایت دادند.

اما در فصل جدید شرایط خوبی برای تیم وجود نداشته است و در پنج بازی خود تنها شش امتیاز کسب کرده است و دروازه آن هم نه بار باز شده است.

همین طور باید گفت که نحوه گل خوردن عابدزاده در این بازی ها بسیار بحث برانگیز بوده است و گاهی چنان گلی خورده است که فیلم آن در رسانه های اجتماعی پخش شده است! با این حال همچنان مشخص نیست که چه کسی در فهرست مانده و چه کسی حذف خواهد شد.

برای خرید تور جام جهانی قطر 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.