جام جهانی قطر بدون اردوی آمادگی!

تاکنون، همه مسابقات جام جهانی در کشورهای مشخص شده، اردوی آماده سازی بازیکنان را قبل از شروع مسابقات برگزار می‌کردند. برای بازیکنان شرایط بازی در ورزشگاه‌های مشخص شده، ایجاد می‌شود و شرایط را بابت نور، زمین، هوا و دیگر موارد محیطی بررسی می‌کنند.

این سری از مسابقات جام جهانی 2022 در قطر برگزار خواهد شد که بنا به شرایط آب و هوایی و گرمای شهرهای کشور قطر، تصمیم بر این شد که تیم‌های برگزیده در پاییز 1401 به مصاف هم روند. تا قبل از این شرایط، تمامی بازی‌ها در تابستان اجرا می‌شد؛ اما این بار در پاییز شاهد صف آرایی خواهیم بود.

طبق اعلامیه فیفا، به دلیل این فاصله زمانی بین قرعه کشی جام جهانی و افتتاح بازی‌های جام جهانی، اردوی آماده سازی بازیکنان لغو شده و هیچ تصمیمی برای کمپ بازیکنان وجود ندارد. گرچه در نزدیکی شروع مسابقات، تیم‌ها به نوبت از فضای ورزشگاه‌های قطر استفاده خواهند کرد اما امکان اردوی آمادگی وجود ندارد!

جام جهانی قطر بدون اردوی آماده سازی

این فرصت به مدت چهارهفته برای تیم‌ها وجود دارد که در ماه ژوئن دو فرصت بازی دوستانه در ماه سپتامبر فراهم خواهد شد. این فرصت‌های آماده‌ سازی از سوی فدراسیون‌های هر قاره حمایت می‌شوند که می‌توان به یوفا و کونکاکاف اشاره کرد. بعد از اتمام جام ملت‌های اروپا و لیگ قهرمانان، به سمت فرصت‌های آماده سازی خواهیم رفت. البته همچنان جام ملت‌های آفریقا در روز 30 فروردین آغاز می‌شود که بنا به اطلاعات به دست آمده از کنفدراسیون آفریقا، بازی‌های دوستانه آفریقا هنوز با موافقت نمایندگان تیم‌های آفریقایی مواجه نشده‌اند و منتظر اعلام نتایج‌اند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.