بهترین هتل های جام جهانی 2022 قطر

هتل های جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی قطر و مسابقات فوتبال 2022 هیجان انگیزترین اتفاقی است که امسال شاهد آن خواهیم بود. در این دوره، کشور قطر میزبان این مسابقات است. از آن جا که قطر در حوزه خلیج فارس قرار دارد و به کشور ایران بسیار نزدیک است،  ایرانیان زیادی برای رفتن به این دوره از مسابقات آماده هستند. انتخاب محل اقامت یکی از مهمترین نکات در هنگام سفر به هر کشوری است. بنابرین در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های جام جهانی قطر را به شما معرفی نماییم.

سفر به قطر برای جام جهانی 2022

گرفتن ویزا همواره یکی از مشکلات ایرانیان برای سفر به سایر کشورها بوده است. اما خبر خوش این است که قطر از جمله کشورهایی است که ایرانیان می توانند، توسط ویزای فرودگاهی به آن سفر کنند. تاریخ برگزاری جام جهانی قطر 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر است.

برای اینکه از این تورنمنت جذاب جا نمانید بهتر است تا از الان به فکر خرید بلیط هواپیما قطر یا رزرو هتل در قطر باشد. برای گرفتن ویزای قطر باید پس از خارج شدن از هواپیما، ویزای فرودگاهی دریافت نمایید. مدارک لازم برای گرفتن ویزای فرودگاهی قطر شامل بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و حداقل 1500 دلار آمریکا است.

قیمت هتل های جام جهانی 2022

قطر به شیخ نشین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس معروف است. کشوری متمول و دیدنی که به راحتی می‌توانید بهترین و برترین ساختمان‌های دنیا را آن‌جا ببینید. طبیعتا چنین کشوری، هتل‌ها و امکانات تفریحی گرا‌ن‌قیمت بسیار زیادی هم دارد که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه زیادی بپردازید. هنوز اطلاعات مشخصی درباره مبلغ تورها مشخص نشده، اما انتظار می‌رود که هزینه زیادی را باید برای این سفر بپردازید.

امیران قطر برای این‌که همه گردشگران بتوانند سفری ایده‌آل و خاطره‌انگیز به این کشور داشته باشند، چند هتل شناور و اقامتگاه بومگردی در شهرهای آن ساخته شده. این اقامتگاه‌ها نسبت به هتل‌، امکانات و قیمت کمتری دارند و گردشگران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، آن‌ها را رزرو کنند. هتل‌های شناور و اقامتگاه‌ها بومگردی، بیرون از شهر ساخته شده‌اند و برای دسترسی به امکانات شهری باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

با اقامت در هتل‌های بومگردی می‌توانید علاوه‌بر پرداخت هزینه کم با آداب و رسوم اعراب هم آشنا شوید.

جز هتل شناور و هتل های بومگردی هتل خاص و زنجیره ای موجود در کل دنیا نیز هست که میتوانید رزرو و استفاده کنید اما این هتل ها معمولا قیمت بسیار زیادی دارند.

هتل شرایتون گرند دوحه

هتل شرایتون گرند هتلی پنج ستاره است که فاصله بسیار نزدیکی با فرودگاه بین‌المللی حمد دارد. این هتل حتی یک ساحل خصوصی با امکاناتی مانند استخر هم دارد. هتل شرایتون گرند پس از بازسازی تبدیل به یکی از هتل‌های مدرن منطقه شده است. هتل مورد نظر به دلیل آسیب نزدن به محیط زیست توانسته کلید سبز صنعت هتلداری را دریافت کند.

این هتل دارای هفت رستوران است که از آن‌ها می‌توان به اتریم لانژ، رستوران ایتالیایی لاورندا، رستوران ام شریف، رستوران خانه استیک نصرت و الهوبارا اشاره کرد. در این رستوران‌ها غذاهای مختلف مدیترانه‌ای، آسیایی و ایتالیایی به مهمانان ارائه می‌شوند. همین طور بار آیریش هارپ دوحه مکانی مناسب برای گذراندن وقت در کنار دوستانتان خواهد بود.

در بام این هتل نیز رستوران مخصوص غذاهای عربی وجود دارد. بوفه‌ای رو به ساحل در این ساختمان وجود دارد که مهمانان می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.

هتل شرایتون گرند دوحه

از آن‌جا که هتل شرایتون گرند دوحه در مرکز شهر است پس تماشاگران فوتبال می‌توانند به‌راحتی به مراکز خرید شهر دسترسی داشته باشند. اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا دارند. پنجره‌ این اتاق‌ها باعث شده تا نورگیری بسیار مناسبی داشته باشند. از امکانات داخل آن‌ها می‌توان به تلوزیون صفحه تخت، دستگاه چای‌ساز و قهوه ساز، کانال ماهواره‌ای و … اشاره کرد.

سایر امکانات این هتل شامل پارکینگ رایگان، زمین تنیس، باشگاه، فروشگاه هدیه، زمین اسکواش، آلاچیق و … می‌شود. هتل شرایتون گرند از مرکز خرید سیتی سنتر فاصله چندان زیادی ندارد و یکی از بهترین هتل‌های جام جهانی است.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها هتل شرایتون گرند

این هتل 371 اتاق لاکچری دارد. همان‌طور که گفتیم همه اتاق‌ها بالکنی رو به دریا دارند و فضای آرامش بخشی برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. کودکانی که سن آن‌ها از 12 سال کمتر است، می‌توانند به‌صورت رایگان در این هتل اقامت کنند. درصورتی‌که تخت اضافی نیاز باشد، باید مبلغی در حدود 175 ریال قطر پرداخت نمایید.

بخش تناسب اندام  هتل شرایتون گرند

این مرکز به اسم شرایتون فیتنس در همه ساعات شبانه روز باز است. مهمانان این هتل می‌توانند بعد از شنا کردن در استخر روباز سری به این باشگاه بزنند. از دیگر بخش‌های این ساختمان می‌توان به امکان بازی تنیس تک نفره یا دو نفره اشاره کرد. سرانجام بعد از یک تمرین بدنی سخت می توانید، در قسمت اسپای وست بی از یک ماساژ دلپذیر لذت ببرید.

موقعیت مکانی هتل شرایتون گرند در نقشه

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 44.7 کیلومتر (37 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 27.9 کیلومتر (31 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 23.1 کیلومتر (27 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 15.1 کیلومتر (31 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 13.5 کیلومتر (22 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 14.7 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 17.0 کیلومتر (26 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 12.5 کیلومتر (25 دقیقه)

نوع رزرو: اینترنتی یا حضوری

هتل اس تی رجیس دوحه

از دیگر هتل‌های جام جهانی فوتبال قطر است که در لیست هتل های لاکچری آن قرار گرفته است. هتل اس تی رجیس از ساحل فاصله بسیار کمی دارد و فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به ساحل برسید.

هتل مورد نظر سال 2012 بنا شده و از آن زمان تاکنون خدمات بسیار مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل 5 ستاره دارای 336 اتاق است که اکثر آن‌ها چشم انداز زیبایی به دریا دارند.

هتل اس تی رجیس دوحه قطر

از ویژگی‌های اصلی هتل که باعث محبوبیت آن شده، می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن گردهمایی چهارهزار متری، سالن اسپا به همراه تجهیزات پیشرفته و امکانات تفریحی و سالن باله اشاره کرد. معماری داخلی ساختمان این هتل بسیار شیک و چشمگیر است.

هتل مدرن اس تی رجیس از زمان شروع به کار خود جوایز زیادی را دریافت کرده است که از آن‌ها به جایزه اختصاصی بهترین سوییت قطر اشاره کرد. در سال 2017 رستوران های این هتل بهترین جایزه رستوران های چینی و اروپایی را دریافت کردند.

لقب برترین خانه استیک از سمت مجله مشهور فکت به این هتل داده شد و سرانجام یکی از مشهورین سایت های توریستی، هتل مورد نظر را به عنوان یکی از صد هتل برتر انتخاب کرد.

اتاق های هتل اس تی رجیس دوحه

امکانات اتاق‌های این هتل شامل صندوق امانات، تلوزیون 42 اینچ، مینی بار، تهویه هوا، تلفن مستقیم و … می شوند. در داخل هتل می‌توان از اینترنت به‌صورت کاملا رایگان استفاده کرد. فضای هر اتاق بسیار بزرگ است و هر کدام مجهز به یک حمام لاکچری به همراه سشوار، وان و لوازم بهداشتی هستند.

مهمانان هتل می‌توانند در رستوران غذای خود را سفارش دهند. سپس از امکانات استخر روباز آن لذت ببرند و سرانجام در پایان روز با رفتن به بخش اسپای هتل از خدمات ماساژ استفاده کنند. علاوه‌بر این‌ها می‌توان از بخش بدنسازی و سونا هم بهرمند شد.

مناطق نزدیک به اس تی رجیس دوحه

این هتل در نزدیکی جزیره مصنوعی مروارید قرار دارد. از دیگر مراکز نزدیک به آن می توان به فرودگاه بین المللی حمد، نمایشگاه قطر و مرکز خرید سیتی سنتر اشاره کرد که فاصله آن با فرودگاه 13 کیلومتر است.

امکانات کلی هتل اس تی رجیس دوحه

امکانات ویژه هتل اس تی رجیس شامل ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز، ماساژ، زمین تنیس، اسپا، جکوزی، چک این و چک اوت خصوصی، سوییت ماه عسل، اجاره خودرو، وای فای رایگان، سالن ورزشی، سونا، اتاق خانواده، اجاره خودرو، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق و خدمات VIP می شوند. همچنین اتاق‌های آن مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی به همراه وان هستند.

در پایان می‌توان گفت که محله وست بی که مکانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی در ساحل است، در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

موقعیت مکانی هتل اس تی رجیس دوحه

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 40.1 کیلومتر (29 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 35.3 کیلومتر (32 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 23.3 کیلومتر (25 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 25.1 کیلومتر (24 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 14.0 کیلومتر (18 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 19.0 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 12.7 کیلومتر (18 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 13.6 کیلومتر (21 دقیقه)

نوع رزرو: اینترنتی یا حضوری

هتل فورسیزن دوحه

این هتل پنج ستاره نمایی شبیه به کاخ های انیمیشنی دارد. هتل فورسیزن دارای یک ساحل اختصاصی است و از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است. از ویژگی های کلی آن می‌توان به وای فای رایگان، استخر، اتاق بازی کودک، صبحانه، جکوزی، زمین تنیس، ترنسفر فرودگاهی، اتاق کار، اسپا، سالن بدن سازی و خشک شویی اشاره کرد.

اتاق های هتل فورسیزن دوحه

اتاق های این هتل به‌صورت دو تخته بزرگ، ویلاهای دوخوابه به همراه چشم انداز باغ، ویلای لوکس با تخت دو نفره، ویلا با استخر خصوصی هستند.

خدمات هتل

  • رستوران
  • کافه
  • استخر
  • آبگرم
  • باشگاه تناسب اندام
  • سالن یوگا
  • سرویس اتو
  • سالن تنیس روی میز
  • اسپا
  • اینترنت رایگان
هتل فورسیزن دوحه

صرف یک وعده غذایی در هتل Four Seasons

مهمانان می‌توانند هر روز صبحانه خوشمزه را در این هتل میل کنند. غذاهای مختلفی در منوی رستوران این هتل سرو می شوند و حتی برای کسانی که محدودیت غذایی دارند، انواع غذاهای حلال در دسترس خواهد بود.

همچنین تماشاگران مسابقات فوتبال می توانند برای خرید سوغاتی از فروشگاه های همین هتل استفاده کنند و نیازی به رفتن به مراکز خرید نخواهند داشت.

موقعیت مکانی هتل فورسیزن دوحه

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 43.8 کیلومتر (34 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 25.7 کیلومتر (29 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 23.2 کیلومتر (26 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 24.3 کیلومتر (28 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 13.3 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 12.5 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 16.4 کیلومتر (23 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 10.0 کیلومتر (16 دقیقه)

نوع رزرو: اینترنتی یا حضوری

هتل‌های شناور جام جهانی قطر

از آن جا که هتل های زیادی در قطر وجود ندارد و از طرفی دیگر تعدادی زیادی هوادار برای تماشای این مسابقات به سمت دوحه سرازیر می شوند، در نتیجه دولت این کشور برای پذیرایی از تماشاگران تصمیم گرفته تا از کشتی‌های شناور در آب استفاده کند.

هتل های شناور جام جهانی

کشتی‌های مورد نظر در واقع هتل هایی هستند که هر کدام روی آب‌های دوحه شناورند. این هتل‌ها تمام امکانات هتل های معمولی مانند فاضلاب اختصاصی، سیستم آب و برق و همچنین امکان بازیافت زباله را نیز دارند، در همین جهت مشکلی برای محیط زیست به وجود نمی‌آید.

این کشتی های شناور ظرفیت پذیرایی از بیست و پنج هزار مهمان را دارند. در پایان این مسابقات هم از این کشتی ها به عنوان انبار یا برای استفاده در رویدادهای دیگر استفاده می شود.

هتل های بومگردی خیمه قطر

کشور قطر منطقه‌ای بیابانی است که در آن هتل لاکچری و مراکز خرید زیادی وجود دارند. برای اینکه سفر آرامش بخشی را تجربه کنید بهتر است از قبل نسبت‌به امکانات هتل‌های آن اطلاع داشته باشید.

از دیگر راه‌هایی که قطر توسط آن توانسته کمبود ظرفیت هتل‌ها را جبران کند استفاده از خیمه‌های اقامتی است. این خیمه ها از لحاظ امکانات هیچ کمبودی ندارند و مهمانان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

هتل مرکور گرند

این هتل چهارستاره که از هتل های جام جهانی قطر است، امکانات ویژه ای در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. برای مثال شما می توانید در صندلی هایی که در تراس آن قرار دارد آفتاب بگیرید یا در استخر روباز آن شنا کنید. تمام اتاق های هتل مجهز به حمام های مدرن هستند.

امکانات و خدمات هتل مرکور گرند دوحه

در این هتل برنامه های ورزشی ویژه ای برای سرگرمی مهمانان برگزار می شود. همین طور می توان از پخش موسیقی زنده در آن لذت برد. اگر از جمله کسانی هستید که از هنر لذت می برند، گالری های هنری در این هتل برپا می شود که آثار هنرمندان مشهور جهانی در آن به نمایش در می آید.

مهمانان هتل اگر برنامه شام مخصوصی داشته باشند، می توانند از رستوران آن درخواست کنند تا تشریفات ویژه ای برای آن ها آماده نماید. استفاده از اینترنت در هتل رایگان است و مسافران می توانند از پارکینگ و دستگاه خود پرداز استفاده کنند.

هتل مرکور گرند دوحه قطر

امکان برگزاری جلسات کاری در این هتل وجود دارد و مهمانان می توانند از خدمات خشکشویی، نظافت، اتو، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی استفاده کنند.

اتاق‌های هتل

اتاق های هتل بسیار دلباز و تمیز هستند. در این هتل ها سیستم تهویه مطبوع، ملبمان، اینترنت و تلوزیون، سرویس بهداشتی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، حمام مدرن، و … وجود دارند. همین طور مهمانان می توانند انواع اتاق ها شامل سوئیت سوپریور، اتاق استاندارد دابل، اتاق سوپریور دابل و اتاق استاندارد تویین را رزرو نمایند.

رستوران هتل مرکور گرند

رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای را برای مهمانان خود سرو می کند.

هتل مرکور گرند دوجه

فاصله هتل تا جاهای دیدنی

  • هتل مرکور گرند از مرکز خرید گلف در حدود 8 کلیومتر فاصله دارد.
  • این هتل از مرکز تجاری باب ارلیان در حدود 8 و نیم کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله هتل مرکور گرند از باغ وحش دوحه در حدود ده کیلومتر است.

موقعیت مکانی هتل مرکور گرند

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 48.9 کیلومتر (46 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 21.2 کیلومتر (29 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 21.2 کیلومتر (26 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 11.6 کیلومتر (19 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 15.5 کیلومتر (23 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 10.5 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 21.6 کیلومتر (35 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 5.4 کیلومتر (15 دقیقه)

نوع رزرو: حضوری و اینترنتی

هتل موندریان دوحه

این هتل از بهترین هتل های جام جهانی 2022 است که با طراحی منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در بین تماشاگران دارد. ناگفته نماند طرح های گوناگونی که در  هتل موندریان به کار رفته، باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

این هتل جزو مجموعه هتل های زنجیره ای sbe به شمار می رود. West Bay Lagoon محله ای در دوحه است که در آن رستوران ها و همین طور تفریحات متنوعی برای گردشگران وجود دارد. نزدیکی هتل به این منطقه، یکی از خصوصیات ویژه آن محسوب می شود. همچنین این هتل دارای یک استخر در بخش پشت بام است که مهمانان می توانند در کنار آن حمام آفتاب بگیرند.

هتل موندریان دوحه قطر

معماری داخلی هتل موندریان به وسیله یک معمار هلندی انجام شده است. هتل مورد نظر دارای 270 اتاق است که این اتاق ها شامل اتاق های استاندارد و سوئیت پنت هاوس می شوند. این سوئیت در طبقه 23 این ساختمان قرار دارد و نمایی 360 درجه را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

از امکانات هتل می توان به وجود یک سالن اسپای شیک، استخر روباز و سالن بدنسازی آن اشاره کرد. همین طور هتل موندریان دوحه به مرکز خرید لاگونا و شهر لوسیل هم بسیار نزدیک است. به همین علت این هتل در فاصله نزدیکی از استادیوم لوسیل قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل موندریان دوحه:

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 36.8 کیلومتر (27 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 32.0 کیلومتر (32 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 25.2 کیلومتر (26 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 26.7 کیلومتر (25 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 15.7 کیلومتر (18 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 20.7 کیلومتر (21 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 9.5 کیلومتر (15 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 15.4 کیلومتر (21 دقیقه)

نوع رزرو: حضوری یا اینترنتی

هتل فریزر سویتس دوحه

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره دوحه و از جمله شیک ترین هتل های جام جهانی قطر است که 224 اتاق دارد و محلی بسیار مناسب برای اقامت شما خواهد بود. هتل فریزر سویتس دوحه کاملا مدرن است و چشم انداز زیبایی به شهر دارد.

هتل فریزر سوییتس دوحه

از امکانات این هتل می توان به استخر، اسپا، اینترنت رایگان، اتاق بازی کودک، صبحانه، سرویس خشک شویی، اتاق کار، زمین تنیس، جکوزی، اتاق بازی کودک، ترنسفر فرودگاهی و سالن بدن سازی اشاره کرد. نزدیک ترین استادیوم به هتل فریزر سویتس دوحه، استادیوم راس ابو عبود است.

موقعیت مکانی هتل فریزر سویتس دوحه

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 52.1 کیلومتر (یک ساعت)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 19.2 کیلومتر (22 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 29.4 کیلومتر (34 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 17.8 کیلومتر (21 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 22.4 کیلومتر (31 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 16.1 کیلومتر (25 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 24.7 کیلومتر (46 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 3.5 کیلومتر (8 دقیقه)

نوع رزرو: حضوری یا اینترنتی

هتل زباراح

هتل مورد نظر از دیگر هتل های جام جهانی 2022 است که دارای 45 اتاق است. از امکانات هتل زباراح می توان به صبحانه رایگان، اسپا، سالن بدنسازی، پارکینگ و اتاق کار اشاره کرد. اتاق های هتل بسیار بزرگ و تمیز هستند و اقامتی رویایی رو برای شما رقم خواهند زد.  هتل زباراح تا استادیوم راس ابو عبود فاصله چندانی ندارد.

هتل زباراح قطر

موقعیت مکانی هتل زباراح:

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 52.7 کیلومتر (49 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 19.4 کیلومتر (21 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 21.8 کیلومتر (26 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 11.3 کیلومتر (18 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 16.1 کیلومتر (22 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 9.2 کیلومتر (16 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 22.7 کیلومتر (40 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 8.1 کیلومتر (22 دقیقه)

نوع رزرو: حضوری یا اینترنتی

هتل بست وسترن پلاس دوحه

این هتل چهار ستاره که در شهر دوحه واقع شده از دیگر هتل های جام جهانی 2022 است. هتل مورد نظر در فاصله کمی نسبت به موزه ملی دوحه، استادیوم راس ابو عبود و موزه هنرهای اسلامی قرار دارد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس دوحه شامل رستوران، استخر سرپوشیده، اینترنت وای فای، سونا، جکوزی، کافی شاپ، ماساژ، آسانسور، باشگاه بدنسازی، ترنسفر فرودگاهی و … می شود.

بهترین هتل های قطر هتل بست وسترن

موقعیت مکانی هتل بست وسترن پلاس دوحه:

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 50.9 کیلومتر (59 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 19.5 کیلومتر (24 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 23.9 کیلومتر (38 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 18.2 کیلومتر (23 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 16.6 کیلومتر (35 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 13.3 کیلومتر (31 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 23.5 کیلومتر (43 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 3.8 کیلومتر (11 دقیقه)

نوع رزرو: اینترنتی و حضوری

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس

این هتل که از هتل های جام جهانی 2022 است، هتلی 5 ستاره به شمار می رود  و اقامت در آن باعث می شود تا دسترسی مناسبی به مناطق تجاری و مرکز شهر داشته باشید. همین طور مرکز خرید سیتی سنتر، فرودگاه بین المللی حمد، نمایشگاه دوحه و موزه هنرهای اسلامی هم در نزدیکی آن قرار دارند.

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز سیتی سنتر دوحه

از خصوصیات این هتل می توان به سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اسپا، باغ تفریحی، بخش درمان بیماری های پوستی، صندوق امانات، انبار چمدان، ترنسفر فرودگاه، پارکینگ رایگان، اجاره خودرو و خشک شویی اشاره کرد. همچنین کارمندان هتل به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند.

هتل جی دبلیو ماریوت بهترین هتل جام جهانی 2022

اتاق‌های هتل

اتاق های هتل شامل اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کینگ لوکس، اتاق کینگ سوپریور، آپارتمان سه خوابه، اتاق توئین اکسکیوتیو، آپارتمان دو خوابه و اتاق توئین لوکس می شوند.

تمام اتاق های این هتل چشم اندازی زیبا به شهر دارند و مهمانان هتل می توانند از تخت های بزرگ و فضای وسیع آن ها لذت ببرند. ناگفته نماند که اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، دستگاه چای ساز، تلوزیون ال سی دی، حمام با سشوار و وسایل بهداشتی هستند. همین طور شما می تواند صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس

منوی این رستوران انواع غذاهای بین المللی مانند استیک برزیلی را در منوی خود سرو می کند و مهمانان می توانند طعم های ویژه ای را تجربه کنند. از دیگر غذاهای آن می توان به غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، منو مخصوص غذاهای رژیمی، میوه، شکلات، غذای گیاهی، تنقلات و غذای ویژه کودک اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس:

فاصله هتل تا جاهای دیدنی دوحه:

  • فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس تا موزه هنرهای اسلامی در حدود سه کیلومتر است.
  • فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس تا مرکز خرید سیتی سنتر در حدود پانصد متر است.
  • فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکوس تا کاخ سلطنتی دیوان امیری در حدود 3.8 کیلومتر است.

فاصله تا ورزشگاه های جام جهانی:

  • فاصله تا ورزشگاه البیت: 43.0 کیلومتر (32 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الجنوب: 25.8 کیلومتر (30 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الریان: 25.0 کیلومتر (27 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه الثمامه: 24.4 کیلومتر (28 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه المدینه التعلیمیه: 14.5 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه بین المللی خلیفه: 14.3 کیلومتر (22 دقیقه)
  • فاصله تا ورزشگاه لوسیل: 15.7 کیلومتر (20 دقیقه)
  • فاصله تا استادیوم راس ابو عبود: 10.0 کیلومتر (16 دقیقه)

نوع رزرو: حضوری و اینترنتی

با مجله جام قطر و یابکس می‌توانید به تمام اطلاعات جام جهانی قطر دسترسی داشته باشید. هتل ها، امکانات جاذبه‌های گردشری، بازی‌ها و… در مجله جام جهانی 2022 قطر بررسی می‌شوند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.