گزارش رویترز درباره درگیری های داخلی تیم ملی ایران

تیم ملی ایران

اخیرا رویترز خبری با این عنوان ” امیدهای ایران برای شگفتی‌سازی در جام جهانی با درگیری داخلی تهدید می‌شود” منتشر کرده است و در این خبر ذکر کرده است که ایران علاقه دارد پیروزی شگفت انگیز خود در 24 سال پیش در مقابل آمریکا را دوباره تکرار کند.

امسال و در طی رقابت های جام جهانی قطر تیم آمریکا و ایران دوباره به مصاف هم می روند تا بازی تماشایی را رقم زنند. با این حال تیم ایران به دلیل مشکلات مربوط به سرمربی و چنددستگی بازیکنان دچار مشکلات زیادی است.

با انتخاب دوباره تاج در منسب رئیس فدراسیون باعث شد تا انتظار درباره پایان کار سرمربی تیم ایران بیشتر شود. کی روش که در گذشته هدایت تیم ایران را در دو جام جهانی به عهده داشت، رقیب قدرتمندی برای اسکوچیچ به شمار می رود.

سرمربی فعلی تیم ایران توانسته تا ایران را به جام جهانی برساند و در 18 بازی فقط دو بار شکست خورده است. اسکوچیچ قبلا با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی بیان داشته بود که در برابر فشارهایی که به او وارد می شود ایستادگی خواهد کرد.

در سال 1998 بود که تیم ملی سه سرمربی در طی مسابقات عوض کرد. در دوره نخست سرمربی برزیلی موفق شد تا تیم ایران را به جام جهانی برساند. اما سپس او برکنار گردید و به جای او ایویچ انتخاب شد.

این سرمربی قبلا در لیگ های هلند، پرتقال و … فعالیت داشته است ولی پیش از اینکه تیم ایران به فرانسه برود برکنار شد و سرمربی ایرانی به اسم طالبی به جای او نشست. این مربی باعث شد تا تیم ایران به پیروزی در برابر آمریکا دست یابد.

در حال حاضر بازیکنانی مانند طارمی و آزمون می توانند باعث دردسر برای تیم های رقیب شوند اما کشور ایران تا به حال موفق نشده تا در مراحل بعدی جام شرکت یابد. باید دید که این مشکلات داخلی باعث پیروزی دیگری در برابر آمریکا خواهد شد یا خیر.

تماشاگران می توانند برای خرید تور بازی های جام جهانی قطر به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.