درخواست حذف آمریکا و انگلیس از جام جهانی توسط کاربران اروپایی

ورزشگاه قطر

واکنش جالب توجه کاربران اروپایی به درخواست اوکراین درباره حذف ایران از جام جهانی 2022 سوژه شده است.

در روزهای گذشته اوکراین، ایران را به کمک به روسیه برای حمله به این کشور متهم کرده است و از فیفا درخواست کرده تا مانع از حضور ایران در جام جهانی قطر شود.

یکی از این کاربران در توییتر خود بیان داشته که اگر ایران از جام جهانی حذف شود کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس هم باید حذف شوند، زیرا آن ها تاکنون در جنگ های غیرقانونی زیادی شرکت داشته اند.

این شخص به صورت مستقیم در توییتر خود گفته است که:

آمریکا و انگلیس را هم حذف کنید! این دو کشور چند جنگ غیرقانونی را تأمین مالی کرده‌اند و چقدر خون روی دست‌های آنها است؟

فرد دیگری هم درباره دخالت سیاست در فوتبال صحبت کرده و گفته است که: آیا اوکراین تنها کشور دنیا است و چرا سیاست باید در فوتبال دخالت داده شود؟ عده ای از ما از تماشاگران فوتبال هستیم و علاقه داریم تا بازی فوتبال ایران را تماشا کنیم، حتی اگر آن ها به یکدیگر سلاح هم بدهند به خود آن ها مربوط است.

مایک هانت، درباره این موضوع نوشته است که: اگر ایران از این مسابقات حذف شود جوک تمام‌عیار خواهد بود.

جک دافی کاربر دیگری عنوان داشته است که: مسائل فوتبال باید به جای سیاست با فوتبال سروکار داشته باشد. اگر می خواهید این کار را انجام دهید کشورهایی بدتر از ایران هم هستند که نباید فوتبال بازی کنند.

فرد دیگری هم با وجود اینکه که با مشکلات اوکراین همدردی کرده است اما گفته است که این به معنی این نیست که آن ها می توانند در این رقابت ها حاضر شوند. همچنین در ادامه گفته است که اگر موضوع این است که مانع از حضور ایران در جام جهانی شوید، ولی اوکراین شانس برابری در این مسابقات داشته است اما موفق نشده است.

برای اطلاع از قیمت تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.