پیش بینی فیفا از ترکیب ایران در جام جهانی فوتبال

نوراللهی

از جام جهانی های پیشین تا به امروز بازیکنان تیم ملی ایران پیشرفت های زیادی کرده اند و عده ای از آن ها امیدوارند تا بتوانند در این جام جهانی درخشش خاصی داشته باشند. در این راستا تیم ملی ایران چندین بازیکن دارد که شاید بتواند با کمک آن ها به موفقیتی ویژه دست یابد.

برای اطلاع از هزینه تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

امیر عابدزاده

در جام جهانی سال 2018 بود که علیرضا بیرانوند موفق شد تا ضربه پنالتی رونالدو را مهار کند و درخششی استثنائی را از خود نشان دهد. در آن زمان عابدزاده فقط 25 سال سن داشت.

در آن جام جهانی بقیه تیم های حذف شده هم به اندازه ایران گل دریافت کرده بوده اند. پس می توان نتیجه گرفت که وظیفه دروازه بان در این بازی ها بسیار اهمیت دارد. مخصوصا که تیم انگلیس بازیکنانی مانند هری کین و کریستین پولیسیچ دارد.

در حال حاضر امیر عابدزاده 29 سال سن دارد و تصور می شود که آمادگی او نسبت به بیرانوند بیشتر باشد. وی در تیم فوتبال اسپانیا بازی می کند و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

اگر به یاد داشته باشید در دیدار ایران و آمریکا در سال 1998 بود که احمد عابدزاده پدر امیر در مقابل این تیم بازی کرد و به خاطر عملکرد خوب عابدزاده ایران به پیروزی دست یافت.

امید نورافکن

امید نورافکن در لیگ برتر ایران حضور دارد و پیش بینی می شود که از وی در تیم ملی هم استفاده شود. این بازیکن توانایی این را دارد که در سه پست مختلف دفاع آخر، دفاع چپ یا هافبک ایفای نقش کند.

البته در جام جهانی 2018 این بازیکن در تیم حضور نداشته است، اما از آن زمان به دلیل پیشرفت مهارت وی بنظر می رسد که بتواند جایگاهی برای خود در تیم دست و پا کند. چنانچه نورافکن در این دوره از رقابت ها باشد اولین جام جهانی وی به شمار خواهد رفت.

احمد نوراللهی

کارلوس کی روش در گذشته از سه هافبک به نام های حاج صفی، سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی استفاده می کرده است. اما نوراللهی در سال های اخیر توانسته تا به یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران تبدیل شود و باعث پیروزی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و قهرمانان آسیا شود.

هنگامی که اسکوچیچ سرمربی تیم ایران بود این بازیکن یکی از اجزای اصلی در تیم به شمار می رفت. وی به خوبی قادر بود تا توپ را مهار کند و توانایی خوبی هم در ضربات راه دور داشت، سپس بعد از رفتن به یکی از باشگاه های امارات تجربه او در این بازی ها بیشتر شد.

با اینکه نوراللهی را نمی توان سریع ترین بازیکن به شمار آورد، اما به دلیل اینکه او مهارت خاصی در ارسال پاس دارد، در نتیجه خواهد توانست تا از دفاع ایران به خوبی محافظت کند یا باعث شروع حملات تیم باشد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی یکی از معدود بازیکنانی است که توانسته طی این سال ها پیشرفت زیادی در فوتبال داشته باشد. وی از برترین گل زن های لیگ پرتغال به شمار می رود.

این بازیکن به همراه جهان بخش و آزمون یک خط حمله قوی را تشکیل می دهند و با همکاری هم توانسته اند تا گل های زیادی را به ثمر برسانند. طارمی تا به حال موفق شده تا 27 گل ملی را ثبت برساند.

سردار آزمون

اگر طارمی شم خوبی در درست کردن موقعیت های گل زنی دارد، آزمون می تواند این فرصت ها را تبدیل به گل کند. سردار آزمون با اینکه از تیم های باشگاهی داخلی هم درخواست داشته اما بیشتر در تیم های خارجی بازی کرده است.

آزمون در سال 2015 توانست مهارت های خود را بار دیگر نشان دهد و در مرحله گروهی دروازه قطر را باز کرد. بعد از آن بود که راهی تیم بایرلورکوزن شد. سپس در رقابت های امارات چهار گل زد و در رتبه دوم گل زنان جام ملت های آسیا نام خود را به ثبت رساند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.