آمار فروش بلیط بازی های تیم ملی در جام جهانی

بلیط جام جهانی قطر

تیم ملی ایران با پیروزی های شگفت انگیز خود موفق شد به بازی های جام جهانی قطر 2022 راه یابد. به همین دلیل ایرانیان زیادی تمایل دارند تا در این دوره از مسابقات شاهد رقابت نفس گیر بین ایران و سایر کشورها باشند. این قضیه باعث شده که در مرحله چهارم فروش بلیط، رقابت برای خرید بلیط جام جهانی بسیار بالا رود، اما شانس برای خرید این بلیط ها کاهش یافته است.

همان طور که می دانید برای اینکه بتوانید در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشید، خرید بلیط جام جهانی ضروری است. در مراحل قبلی فروش بلیط باز هم عده ای بوده اند که موفق به تهیه این بلیط ها نشده اند، بنابرین اکثر آن ها چشم به راه مرحله چهارم بلیط فروش جام جهانی بوده اند.

اما در مرحله چهام هم طرفداران بعضی از گروه های شرکت کننده مانند آرژانتین، ایران و برزیل موفق به تهیه بلیط نشدند و پیغام SOLD OUT برای آن ها به نمایش در آمده است.

تمام کسانی که اقدام به خرید بلیط جام جهانی کرده اند، گفته اند که برای اطلاع از بلیط ها، قیمت و سایر مشخصات چندین ساعت در صف معطل شده اند تا سرانجام توانسته اند به سامانه بلیط فروشی وارد شوند. حتی بعضی از آن ها در حدود 4 یا 5 ساعت هم منتظر بوده اند.

نحوه فروش بلیط در مراحل گذشته

در مراحل قبلی فروش بلیط فیفا روش های مختلفی را در نظر گرفته بوده است. در مرحله اول فیفا این کار را به صورت ثبت نام و قرعه کشی انجام داده بود. در مرحله دوم خرید بلیط به صورت صف مجازی صورت گرفته است. مرحله سوم همانند مرحله اول انجام شده و در مرحله آخر دوباره خریداران شاهد صف مجازی بوده اند.

انتظار در صف‌های طولانی برای خرید بلیط جام جهانی

خرید بلیط جام جهانی از 14 تیر ماه آغاز شده و هواداران تا 25 مرداد ماه فرصت خرید دارند. همان طور که انتظار می رفت در روز اول طرفداران با صف های بسیار طولانی روبه رو شده اند. با این حال هرچه به مرداد نزدیک تر می شویم، صف ها کوتاه تر می شوند اما شانس خرید بلیط هم کاهش می یابد. همین طور بسیاری از بازی ها هم هستند که از همین حالا SOLD OUT شده اند.

بلیط سه تیم ایران، برزیل و آرژانتین، SOLD OUT شده اند.

طرفداران تیم ملی ایران

یکی از طرفداران این دوره از رقابت ها در مصاحبه گفته است که بعد از چندین ساعت انتظار طولانی برای خرید بلیط بازی های ایران با پیغام  SOLD OUT روبه رو شده است. این قضیه مختص طرفداران ایرانی نیست بلکه هواداران تیم های برزیل و آرژانتین هم با پیغام مشابهی روبه رو شده اند.

هم اکنون تنها بلیطی که برای هواداران تیم ایران در دسترس است بلیط ویژه معلولین است. اما خرید بلیط سایر تیم ها همچنان در دسترس است. بلیط بعضی از بازی های مشهور مانند آمریکا – انگلیس هم همچنان در دسترس هواداران است.

سهمیه متفاوت در تهیه بلیط

نکته جالب درباره فروش بلیط های جام جهانی این است که هر کشوری سهمیه متفاوتی دارد. برای مثال کسانی که شهروند قطر هستند، برای خرید بلیط وارد سامانه متفاوتی می شوند. در این بخش به دلیل اینکه آن ها از کشور میزبان هستند، می توانند بلیط ارزان تری را خریداری نمایند. حتی می توانند بلیط بازی های ایران را هم بدون مشکل خریداری کنند.

حل مشکل پرداخت هزینه بلیت

برای خرید بلیط بازی های جام جهانی مشکل IP ایران وجود ندارد. اما همچنان مشکل کارت و پرداخت هزینه وجود دارد. زیرا ایرانیان کارت بانکی بین المللی ندارند و خرید بلیط تنها برای کسانی میسر است که کارت بانکی با حساب کاربری آن ها در سایت یکسان باشد. یعنی از کارت همان شخصی که بلیط را خریداری کرده استفاده شود.

پس فرد دیگری نمی تواند در خارج از کشور هزینه بلیط را پرداخت کند. همچنین هرگونه پرداختی به غیر از ویزا کارت بسیار مشکل است. اما برای حل این مشکل چه باید کرد؟ راه حل آسان این قضیه این است که هر کسی می تواند با حساب کاربری خود برای چند نفر دیگر هم بلیط بخرد اما خودش هم باید جزو آن ها باشد.

سفر به قطر

یکی دیگر از مراحل شرکت در مسابقات جام جهانی تهیه ویزای جام جهانی است. به همین دلیل است که سایت یابکس با فراهم کردن تور جام جهانی قطر تمامی کارهای ضروری شما را انجام می دهد تا بتوانید با خیالی راحت سفری شیرین و به یاد ماندنی را تجربه کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.