رونمایی از اقامتگاه های جدید در جام جهانی

کانتینرهای قطر

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که قطر همواره با آن روبه رو بوده است، بحث اسکان هوادارانی است که در طی جام جهانی به این کشور سرازیر می شوند. یکی از آخرین کارهایی که در این خصوص انجام شده است، استفاده از کانتینرهایی است که اقامت در آن ها شبی 200 پوند می شود.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

محل های اقامت

این قصیه مخصوصا برای تماشگران انگلیسی که تعداد زیادی از آن ها به قطر خواهند رفت مشکل ساز خواهد شد. مسئولین برگزاری جام جهانی 2022 هم اعلام کرده اند که تقریبا سی هزار اقامتگاه دیگر برای تماشگران آماده شده است. این اقامتگاه ها شامل آپارتمان، دهکده، کانتینر، کشتی، آپارتمان و هتل می شوند.

کانتینرها

در وب سایت قطر آماده است که کانتینرهای فراهم شده برای طرفداران این ویژگی ها را دارند:

این کلبه ها به اسم زعفران معروف اند و در آن ها امکاناتی ماند یخچال، حوله حمام، دستگاه چای و قهوه ساز، ملحفه و دو بطری آب موجود است. همین طور در این مکان تعدادی فروشگاه هم در نظر گرفته شده است.

این اقامتگاه به محل هایی مانند استادیوم لوسیل و باشگاه تیراندازی نزدیک است. همین طور توسط ایستگاه مترو می توان به سواحل قطر، مرکز دوحه و سایر جاذبه های گردشگری دوحه دسترسی داشت.

برای سکونت در این اقامتگاه ها باید 183 پوند پرداخت شود. اما تصاویری که از این کانتینرها نشان داده شده بیانگر این است که شرایط راحتی برای مهمانان مهیا نخواهد بود و فضای داخلی آن ها تنگ است. مجله بلومبرگ در این باره نوشته است که در صورتی که دنبال ماجراجویی هستید می توانید به این اقامتگاه ها بروید.

میزبانی قطر در سال 2022

یاسر الجمال که مدیریت کمیته عالی میراث قطر را بر عهده دارد، درباره وجود این اقامتگاه ها گفته است که:

در مرحله گروهی عده زیادی از تماشاگران مایل به حضور در قطر هستند. در حال حاضر تقریبا دو میلیون نفر اتاق اجاره کرده اند و ما موفق شدیم تا سی هزار اتاق دیگر هم آماده کنیم.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.