امید نور افکن درباره وضعیت تیم ملی ایران لب به سخن گشود

امید نورافکن

امید نورافکن که یکی از بازیکنان تیم ملی ایران است، درباره وضعیت تیم ایران بیان داشته است که:

اردوهایی که برگزار می شوند، کمک زیادی به تیم می کنند. در واقع برنامه هفتگی باعث می شود تا قدرت تیمی و شناخت آن افزایش یابد. زیرا این کار سبب می شود تا بازیکن شناخت بهتری نسبت به بازیکن دیگر داشته باشد و این قضیه در رابطه با مربی و بازیکن و بالعکس هم صدق می کند. در آینده می توانیم تاثیر این کمپ ها را بیشتر حس کنیم.

ما در این اردوهایی که شرکت داشتیم، علاوه بر تمرینات بدنی و ذهنی فیلم بازی رقیب ها را هم تماشا کردیم که این مورد باعث شد تا با شرایط حریفان بهتر آشنا شویم و انگیزه و تمرکز ما بالاتر برود. من امیدوارم که تلاش ها و فداکاری های ما موثر واقع شود و به موفقیت برسیم.

سپس نور افکن با توجه به نظم تیم اعلام داشت که:

نظمی که در جریان است باعث می شود تا بازیکنان با یک ذهنیت آماده به اردو بروند و سپس به باشگاه های خود بازگردند. نظم در واقع برای تیم بسیار مهم است. نیازی نیست که من به این موضوع اشاره کنم اما آقای کی روش که یک سرمربی بین المللی است، نظم بسیار خوبی در تیم ایران به وجود آورده است.

تیم ملی ویژگی های زیادی دارد، اما مهمترین آن ها نظم و انضباطی است که در تیم ما وجود دارد و باعث همدلی و اتحاد بازیکنان شده است. هدف من تنها این نیست که در جام جهانی شرکت کنم، البته طبیعی است که همه دوست داشته باشند تا در این مسابقات بزرگ حاضر باشند، اما هدف بزرگ من این است که بتوانم وظایف خود را درست انجام دهم و از پس کارهایی که بر دوش من است بربیایم.

هدف من در واقع یک هدف شخصی نیست، بلکه من به تیم ملی کشور خود فکر می کنم. من همواره به تیم ملی و بازی های مهمی که در پیش رو دارد فکر می کنم تا بتوانم مفید واقع شم. ما در این جام وظیفه سنگینی داریم و اطمینان داشته باشید که همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.

برای اطلاع از هزینه تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.