سود باشگاه های پرسپولیس و استقلال در جام جهانی فوتبال مشخص شد

باشگاه پرسپولیس

از آن جا که فیفا برای باشگاه هایی که بازیکنان آن ها در جام جهانی هستند سودی تعیین کرده است، پس باشگاه های استقبال، سایپا، پرسپولیس و سپاهان پول ویژه ای دریافت خواهند کرد.

فیفا مشخص کرده است که هر روزی که بازیکنان در جام جهانی باشند، ده هزار دلار به باشگاه های آن ها می پردازد. تا زمانی که مسابقات دوره گروهی به پایان برسد این پول به 180 هزار دلار می رسد.

البته در صورتی این پول به باشگاه ها اختصاص داده می شود که بازیکن مورد نظر باید در 2 سال گذشته در باشگاه بوده باشد وگرنه این پول بین باشگاهی که بازیکن در حال حاضر است و باشگاه پیشین او تقسیم می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس چهار بازیکن دارد که بیشترین تعداد را در میان بازیکنان حاضر در جام جهانی دارند. از آن جا که وحید امیری دو سال در باشگاه پیروزی بوده است سود مربوط به او به صورت کامل به این باشگاه پرداخت می شود و برای سایر بازیکنان یعنی بیرانوند، پورعلی گنجی و ترابی باشگاه دو سوم سود را دریافت خواهد کرد. پس به طور کلی به پرسپولیس ششصد هزار دلار می رسد.

تیم فوتبال استقلال هم از یکی از بازیکنان خود یعنی حسینی رقم کامل را دریافت کرده و به خاطر جلالی و چشمی دو سوم پول را دریافت می کند. این باشگاه از فیفا 470 هزار دلار خواهد گرفت.

دریافتی باشگاه سپاهان 180 هزار دلار است و این پول را به خاطر حضور رضاییان و نیازمند دریافت می کند و البته پول بین چند باشگاه تقسیم می شود.

تیم فوتبال سایپا هم به دلیل وجود جلالی 60 هزار دلار پول می گیرد. پس تمام این باشگاه ها در کنار هم 1 میلیون و 200 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

تیم هایی که موفق شدند به جام جهانی راه یابند، نه میلیون دلار دریافت می کنند و سی درصد از این پول به بازیکنان هر تیم می رسد.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.