فقط 5 درصد از آماده سازی جام جهانی 2022 باقی مانده است

آماده سازی جام جهانی 2022 قطر

میزبان یکی از رویدادهای مهم در چندسال گذشته هنوز درحال آمده سازی جام جهانی 2022 است ، جام جهانی 2022 از 21 نوامبر تا 18دسامبر 2022 (30 آبان تا 27 آذر 1401) در 5 شهر این کشور برگزار می‌شود.
این کشور برای این مسابقات جذاب 8 ورزشگاه با طراحی زیبا و معماری خاص که مربوط به فرهنگ و آداب رسوم مردم قطر در نظر گرفته است. زمان بسیار زیادی تا شروع آن باقی نمانده و هر چه به تاریخ برگزاری نزدیکتر می‌شویم، سوالات بیشتری در ذهن طرفداران فوتبال در سراسر جهان به‌وجود می آید.

یکی از سوالاتی که برای اکثر دوستداران فوتبال مطرح شده، آماده بودن قطر برای این رویداد مهم است. معاون وزیر اقتصاد قطر در شبکه RBK روسیه گفت: شاید این خبر برای دوستداران فوتبال شگفت‌آور باشد، اما ما تا به الان توانسته‌ایم 95 درصد آماده سازی جام جهانی را به پایان برسانیم!

اگر بخواهیم گزارشی از آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها به شما بدهیم آن‌ها در مرحله پایانی قرار دارند و چیزی تا به اتمام رسیدن کامل آن‌ها نمانده. همچنین ساخت و سازهای شهری اطراف ورزشگاه‌ها به صورت کامل به اتمام رسیده است. در ادامه او گفت: با شروع همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از بخش‌ها تحت تاثیر قرار گرفت و این موضوع باعث شد تا استراتژی‌ها و سیاست‌های خود را نسبت‌به این پروژه جدی‌تر گرفته و تمام تلاشمان را بکنیم تا در زمان تعین شده به پایان برسد.

با توجه به گفته‌های وزیر اقتصاد کشور قطر حالا باید شاهد به اتمام رسیدن این پروژه بزرگ در چند ماه آینده باشیم که طبق گفته مطبوعات خبری ورزشگاها و سایر امکانات قطر برای این جام جهانی از استانداردهای بالایی برخوردار است.

مطمئنا جام جهانی قطر 2022 یکی از فناورانه‌ترین مسابقات تاریخ است. به نظر شما قطر می‌تواند به خوبی حریف وظیفه محول شده شود؟


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.