واکنش فدراسیون به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022

تیم ملی ایران

در پاسخ به کمپی که بر علیه تیم ملی ایران راه اندازی شده و درخواست های پیرامون حذف تیم ایران از جام جهانی 2022، مهدی محمد نبی بیان داشته است که:

بر طبق اساسنامه فیفا، کنفدراسیون ها و همین طور فدراسیون ها، موضوعات این چنینی مشروعیت ندارد و حتی از لحاظ قانونی هم نمی توان به آن ها وارد شد.

به طور کلی این مسائل به وسیله افراد فرصت طلب بیان  می شوند. همچنین از آن جا که تیم ما توانسته در اردوی اتریش نتایج خوبی را به دست آورد، در نتیجه انگلیس و آمریکا که هم گروهی ما هستند، در مقابل ما کم آورده اند و می خواهند از سایر روش ها استفاده کنند.

وی همچنین افزود که: پس با توجه به حرف های فیفا نمی توان به این گونه مسائل وارد شد و از منظر فدراسیون جهانی هم این صحبت ها ارزشی ندارد. تلاش هایی که این اشخاص می کنند کار بیهوده ای است که ورزش آن ها تایید نمی کند. ورزش محلی برای سلامت و جام جهانی یک رویداد بین الملی است که افراد از کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند. ما به این حرف ها توجهی نخواهیم کرد.

اردوها و برنامه های آموزشی همچنان طبق برنامه ریزی ها انجام می شوند. در تاریخ 19 آبان هم یک دیدار فوتبال دوستانه برگزار می شود. سپس در 23 یا 24 آبان به سمت دوحه می رویم. مینی کمپ ها هم در مرکز فوتبال ملی برپا می شوند. امیدوارم تا با سعی و تلاش های کادر فنی و بازیکنان به نتایج خوبی در این رقابت ها دست یابیم که رقیب های ما نتوانند کارهای بیهوده انجام دهند.

اگر قصد سفر به قطر را دارید، برای خرید تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.