حذف تیم ملی تونس به خاطر مشکلات داخلی

تونس با برد مالی در پلی‌آف مقدماتی جام جهانی بلیط قطر را گرفت. وقتی بازیکنان تیم ملی تونس خود را آماده بازی‌های جام جهانی می‌کردند مشکلات در فدراسیون تونس تیم ملی این کشور را گرفتار کرد. فوتبال تونس با مشکلاتی روبرو شد که زیاد به مذاق فیفا خوش نیامد و فیفا اختارهایی به فدراسیون فوتبال این کشور داده .

درگیری‌ها در فدراسیون فوتبال تونس به جا‌های باریکی رسیده. بیشتر خبرگزاری‌های به این نتیجه رسیده‌اند که احتمال حذف تونس از جام جهانی وجود دارد. حالا از خود می‌پرسید اگر تیم ملی تونس از جام جهانی قطر حذف شود چه تیمی جایگزین تونس می‌شود؟ بیشتر کارشناسان فوتبال معتقدند بیشترین شانس برای جایگزینی تونس در جام جهانی را الجزایر دارد.

ریاض محرز بازیکن الجزایر

أنیس بن میم کارشناس معروف فوتبال معتقد است الجزایر نمی‌تواند به‌جای تونس در جام جهانی حضور داشته باشد. او می‌گوید: (تونس در پلی‌آف به جام جهانی قطر رسیده و اگر قرار باشد تیمی جایگزین تونس شود باید آن تیم حداقل در پلی‌آف مسابقات بازی کرده باشد).

تونس با استرالیا، دانمارک و فراسته در گروه D  جام جهانی حضور دارد. اگر مشکلات ورزشی این کشور تمام شود بازیکنان تونس باید خود را آماده بازی با ستارگان بزرگی مثل امباپه، کریم بنزما و کریستین اریکسن کنند. باید دید وضعیت تونس در جام جهانی 2022 قطر چطور می‌شود. برای تماشای بازی های جام جهانی قطر می توانید پکیج جام جهانی قطر را در سایت یابکس مشاهده کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.