برکناری اسکوچیچ از سرمربی گری تیم ملی ایران

اسکوچیچ

بنظر می رسد با زمزمه های برکناری اسکوچیچ انتخاب های عجیبی پیش روی تیم ملی ایران است. فدراسیون برکناری این مربی را قطعی اعلام کرده و قرار است مربی جدیدی انتخاب شود. به همین دلیل چندین گزینه داخل و خارجی در دست بررسی هستند.

گزینه خارجی

در حال حاضر تنها انتخاب خارجی برانکو ایوانکوویچ است که پیش از این هم در کنار تیم ملی ایران بوده است. اما برانکو در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است، به همین دلیل انتخاب او کمی شک برانگیز است.

همین طور چلنگر که در گذشته مترجم این مربی بوده اعلام کرده است که هیچ مصاحبه ای با این سرمربی صورت نگرفته است. در روزهای اخیر بحث کارلوس کی‌روش در میان طرفداران فوتبال بسیار داغ بوده است با این حال وی هیچ نقشی در سرمربی گری ایران ندارد و به زبان آوردن اسم او فقط یک بازی است که توسط رسانه ها انجام شده است.

گزینه‌های داخلی

یکی از اولین انتخاب ها برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران علی دایی است. با این حال او نتواسته در گذشته عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و باعث شکست در برابر عربستان شده است. همین طور علی دایی پیشنهاد کمیته را رد کرده، پس این گزینه کنار گذاشته می شود.

انتخاب بعدی امیر قلعه نویی است، ولی او نیز همانند علی دایی در گذشته عملکرد ناموفقی را از خود به نمایش گذاشته است که این موضوع در جام ملت های فوتبال آسیا رقم خورده است.

سرانجام به آخرین مورد یعنی جواد نکونام می رسیم که کاپیتان قبلی تیم ایران بوده است. وی هم اکنون به عنوان سرمربی فولاد خوزستان فعالیت می کند. همین طور در گذشته با کارلوس کی روش هم همکاری داشته است با این حال گفته می شود که او به خاطر پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی هدایت استقلال را قبول نکرده است.

برای خرید تور جام جهانی قطر 2022 می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.