معرفی و بررسی توپ جام جهانی قطر

توپ جام جهانی قطر

مهم‌ترین جزء ورزش حرفه‌ای فوتبال، توپ آن است. توپی که بر سر آن حواشی زیادی ساخته می‌شود و در حوالی قرعه کشی جام جهانی، رونمایی خواهد شد. توپ جام جهانی 2022 قطر توسط فیفا معرفی شد. این توپ توسط برند ورزشی محبوب، آدیداس طراحی و تولید شده که از ویژگی به خصوصی برخوردار است.

توپ جام جهانی قطر 2022

توپ جام جهانی قطر به سریع‌ترین توپ تاریخ جام جهانی معروف شده که با کیفیت بالای آن، توجه بسیاری از ستارگان فوتبال جهان را به خود جلب کرده است. از این رو فوتبالیست‌های محبوب مانند لیونل مسی و هونگ میون سون (کاپیتان تیم ملی کره جنوبی) با این توپ، فوتوشات‌های شاخصی را عکس برداری کرده‌اند.

شرکت آدیداس که مدتی است لوازم حرفه‌ای ورزشی را به صورت اختصاصی برای فیفا تولید می‌کند، نام عربی و پر مفهومی را برای توپ جام جهانی قطر انتخاب نموده است. این توپ با نام «الحریله» دقیقا یک روز قبل از قرعه کشی جام جهانی 2022 معرفی شد که معنای «سفر» را به همراه دارد و ظاهر آن از معماری شگرف قطر الهام گرفته است.

این مسابقات به میزبانی قطر در بازه زمانی 30 آبان تا 27 آذر 1401 برگزار می‌شود و 32 تیم مطرح دنیا از جمله ایران با توپ جام جهانی قطر مسابقه می‌دهند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.