سرنوشت کمیته فنی فدراسیون فوتبال

حمید زنده ای

بعد از به ریاست رسیدن مهدی تاج بنظر می رسد که کار کمیته فنی هم تمام شده است. زیرا تاج بدون مشورت با اعضای کمیته اسکوچیچ را برکنار و کی روش را انتخاب کرد که این امر باعث انتقاد ابراهیم قاسمپور هم شد.

اعضای کمیته شامل حمید استیلی، اصغر مدیر روستا، ابراهیم قاسمپور و نادر عزت اللهی می شوند. در ماه های گذشته این کمیته تصمیم داشت تا اسکوچیچ را برکنار کند، اما به خاطر هیئت رئیسه فدراسیون این تصمیم عملی نشد.

هنگامی که مهدی تاج انتخاب شد، بدون در نظر گرفتن کمیته فنی اسکوچیچ را برکنار و کی روش را به ایران برگرداند. همین باعث انتقادهایی از سمت اعضای کمیته شد.

پس با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده شاید بتوان گفت که فدراسیون به کمیته اعتماد ندارد. نه تنها انتخاب سرمربی تیم فوتبال بلکه سرمربی تیم المپیک هم بدون مشورت با اعضای کمیته بوده است.

از آن جا که حمید استیلی نقدهایی در رابطه با کی روش داشته است، بنظر نمی رسد که کار خود را با فدراسیون ادامه دهد. قاسمپور هم از کسانی بود که نسبت به حضور اسکوچیچ انتقادهایی کرده بود و همچنان در نامه ای اختلاف نظرهای خود را با فدراسیون اعلام می کند. بقیه افراد کمیته هم مورد توجه فدراسیون قرار نگرفته اند.

برای خرید تور جام جهانی 2022 قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.