ماجراهای اولین روز کی روش در ایران

کی روش

اولین روز کاری کی روش در ایران با ملاقات های زیادی همراه بود. بعد از اینکه هواپیمای او در فرودگاه امام به زمین نشست؛ او در جمع عده ای از خبرنگاران قرار گرفت. برخی از خبرنگاران او را تا هتل المپیک دنبال کردند. سپس کی روش در جلسه فدراسیون حضور یافت و بیان کرد که کینه ای از کسی ندارد.

برای اطلاع از هزینه تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

بعد از اتمام جلسه کی روش به سمت رستوران هتل رفت تا ناهار خود را صرف کنند، سپس کی روش همراه با دستیاران خود در محل باقی ماند تا یک جلسه درباره نحوه برگزاری اولین جلسه تمرینی برپا کند.

جلسه تا ساعت 3 طول کشید و بعد از آن کی روش و بقیه به سمت اتاق های خود رفتند. سپس الکس لوپز و سیلوا که جزو دستیاران کی روش هستند 1 ساعت و سی دقیقه زودتر به سمت زمین تمرین حرکت کردند.

بعد از آن بود که رامین رضائیان هم به کی روش ملحق شد و جلسه ای با حضور بازیکنان برپا شد. بعد از آن بود که دو دستیار دیگر کی روش هم به او پیوستند.

از آن جا که فدراسیون اعلام کرده بود که زمین تمرین باز است در حدود 30 خبرنگار به سمت زمین حرکت کردند و به بحث و شوخی درباره برگشت کی روش پرداختند.

سپس در ساعت پنج بعدازظهر خبرنگاران زیادی در این محل جمع شدند. بازیکنان تیم ملی هم با یک شعار کار خود را شروع کردند. بعد از آن بازیکنان بدون توپ چند دقیقه ای تمرین کردند.

بیشتر افراد می دانند که کی روش اهمیت زیادی به نظم می دهد، پس انتظار داشتیم که همانند سال های گذشته کی روش بعد از پانزده دقیقه درخواست خروج خبرنگاران را کند، اما این بار هیچ هشداری به آن ها داده نشد، در نتیجه خبرنگران تا آخرین لحظه در زمین تمرین حضور داشتند.

اولین قسمت این جلسه 45 دقیقه بود که در آن سرمربی پرتقالی به بررسی دقیق بازیکنان و همین طور مشورت با دستیاران خود پرداخت. بعد از آن کی روش بازیکنان را جمع کرد و برای دقایقی با آن ها صحبت کرد. سپس او بار دیگر به بررسی عملکرد بازیکنان پرداخت و چند باری هم بازی آن ها را قطع کرد تا نکاتی را به آن ها بگوید.

در این تمرین کی روش قصد داشت تا کیفیت کار بازیکنان را بررسی نماید، مخصوصا کسانی که برای اولین بار است تا با آن ها آشنا می شود. سپس عده ای از بازیکنان برای گرفتن عکس به سمت خبرنگاران رفتند.

سپس خبرنگاران منتظر بودند که مصاحبه ای را با کی روش برگزار نمایند. اما برای ما سوال بود که کی روش چطور می تواند در جمع این همه خبرنگار حاضر شود. اما مشخص شد که کی روش قصد مصاحبه ندارد با این حال او به سمت خبرنگاران رفت و به آن ها خوش آمد گفت و وعده دارد که در تمرین بعدی با آن ها مصاحبه خواهد کرد.

این تمرین در زمین استادیوم آزادی خواهد بود و کی روش در همان ابتدا به سوالات پاسخ خواهد داد.

.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.