وضعیت علیرضا بیرانوند بهتر شد

علیرضا بیرانوند

بیرانوند با حضور در مینی کمپ تیم ملی ایران در مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام کرد که: این اردو بسیار خوب است و از آن جا که به مسابقات جام جهانی نزدیک می شویم، در نتیجه تحت تمرینی که سرمربی تیم ایران مشخص کرده است، قادر خواهم بود تا بهترین ریکاوری را انجام دهم.

قبلا هم در باشگاه خودم ریکاوری را انجام می دادم، اما در این جا بهترین ریکاوری صورت می گیرد و کی روش در تلاش است تا بازیکن مصدوم را به باشگاه ها ندهد، به همین دلیل همواره در سالن ورزش یا استخر و سونا هستیم و کارهای تمرینی انجام می دهیم یا اینکه فیلم بازی های خود را تماشا می کنیم تا نظم مورد نظر را به دست آوریم.

وی در ادامه اضافه کرد که:

این اردوها باعث می شوند تا ما به شرایط جام جهانی وارد شیم و در نتیجه حس خوبی دارد. ما احساس می کنیم که به جام جهانی نزدیک تر شده ایم و خودمان را آماده تر خواهیم کرد. نگاه کردن به بازی های بچه ها یا فیلم ها باعث می شود تا کارهای تاکتیکی را بررسی کنیم و این کار به تیم کمک خواهد کرد.

سپس بیرانوند درباره وضعیت خود اعلام داشت که: الان شرایط خیلی خوب است. مردم و طرفداران می توانند در آرامش باشند. بعد از بازی با اروگوئه به خاطر برنامه ای که سرمربی برای من تدارک دید، توانستم بهتر از قبل شم. همان طور که می بینید بدون مشکل برای پرسپولیس بازی می کنم. آقای کی روش هم به کاردرمانی اعلام کرده تا روی من بیشتر کار کنند تا مشکلی نداشته باشم.

برای خرید تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.