بازی‌ های مقدماتی روزهای 9 و 10 فروردین

برنامه بازی های 9 و 10 فروردین

از بازی های مقدمانی جام جهانی تیم‌های ملی هنوز در تلاشند تا خود را به قطر 2022 برسانند و در بازی‌های مقدماتی موفقیت لازم را کسب کنند. در ادامه شرح بازی تیم‌های باقیمانده از مقدماتی در روزهای 9 و 10 فروردین را به ترتیب زمان پخش مشاهده می‌کنیم.

ادامه بازی‌های مقدماتی آسیا از روز سه شنبه 9 فروردین

از روز 4 تا 8 فروردین، بازی‌های مقدماتی میان تیم‌های بزرگ آسیایی، اروپایی و آفریقایی برگزار و نتایج آن اعلام شد. هم اکنون لیست بازی‌های 9 فروردین به بعد را شرح می‌دهیم:

بازی اول ژاپن _ ویتنام ساعت 15:05 دقیقه: در این بازی منتظر صعود یکی از این دو تیم هستیم تا دیگری از گروه B در دور سوم حذف شود.

بازی دوم ایران _ لبنان ساعت 16: این بازی به صورت پخش زنده در شبکه سه نمایش داده می‌شود. این دو تیم در چارچوب مرحله دهم نهایی بازی‌های مقدماتی به مصاف هم خواهند رفت تا سرنوشت خود را در قطر 2022 رقم زنند. گفتنی است که این بازی به میزبانی ایران در شهر مشهد برگزار می‌شود و ورزشگاه امام رضا(ع) با امکانات مدرن آماده میزبانی است.

بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی روز 9 فروردین

بازی سوم امارات _ کره جنوبی ساعت 18:15 دقیقه: این مسابقه از دور سوم گروه A به مصاف هم می‌روند و در تلاشند تا حداقل یک امتیاز از این رقابت را کسب کنند. با برد امارات این تیم به پلی آف و مسابقه مقابل استرالیا خواهد رفت.

بازی چهارم سوریه _ عراق ساعت 18:15 دقیقه: اجرا و پخش این بازی با بازی امارات_کره جنوبی همزمان است و برای صعود هر یک از این چهار تیم 90 دقیقه نفس‌گیری خواهیم داشت.

بازی پنجم عمان _ چین ساعت 20:30 دقیقه: دور سوم گروه B میزبان بازی این دو تیم است که با توجه به بازی پر چالش چین با عربستان، شاهد جنگنده‌های چینی با تیم ملی عمان خواهیم بود.

بازی ششم عربستان _ استرالیا ساعت 20:30 دقیقه: مسابقه عربستان _ استرالیا همزمان با بازی عمان _ چین در گروه B رقم می‌خورد که سرنوشت صعود دو تیم را مشخص خواهد کرد.

بازی‌های مقدماتی جام جهانی پلی آف اروپا

برای ایرانی های مهمترین مسابقات این دور روز هم از نظر طرفداری بهترین بازیکن های جهان و رنکینگ فیفا ایران همین دو بازی است. پرتغال _ مقدونیه و لهستان _ سوئد ساعت 23:15 دقیقه به‌صورت همزمان برگزار خواهند شد و برای رقابت مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

بازی‌های مقدماتی جام جهانی پلی آف آفریقا

مسابقات سنگال _ مصر و نیجریه _ غنا ساعت 21:30 دقیقه در یک زمان به مصاف هم می‌روند که در شبکه ورزش به صورت پخش زنده قابل مشاهده است.

بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آمریکا جنوبی

از این بازی‌ها تیم‌های بولیوی و برزیل بازی تشریفاتی را برابر یکدیگر ساعت 4 بامداد آغاز خواهند کرد. شیلی – اروگوئه و اکوادور – آرژانتین نیز همین ساعت بازی‌های باقی‌مانده خود از مقدماتی جام جهانی را آغاز می‌کنند.

پرو – پاراگوئه و ونزوئلا – کلمبیا از دیگر تیم هایی هستند که بامداد فردا بازی های خود رو ساعت 4 آغاز میکنند.

باید دید چه تیمی با بهترین رتبه و امتیاز به قطر سفر می‌کند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.