سرودخوانی ملی پوشان تیم ایران

تیم ملی ایران

غلامحسین زمان آبادی درباره برنامه های فرهنگی در طی مسابقات جام جهانی اعلام داشته است که:

خبر خوب این است که عده زیادی در این دوره شرکت کردند. از آن جا قطر در نزدیکی ما است، احتمالا ایرانی ها از سرتا سر دنیا برای دیدن مسابقات حاضر می شوند، در نتیجه ما باید بتوانیم آن ها را از نظر فرهنگی هم پوشش بدیم. ما کارهای زیادی انجام داده ایم و سیصد هزار بسته فرهنگی را آماده کرده ایم.

در ادامه او عنوان داشت که محمد معتمدی سرود جام جهانی را آماده کرده است و ممکن است که بازیکنان تیم ملی ایران هم یک سرود دیگر را بخوانند. سرود مورد نظر آماده شده است و بازیکنان باید آن را تمرین کنند. اما مطمئن نیستیم که آیا لژیونرها به این قضیه می رسند و در نظر داریم تا از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

همین طور طی فراخوانی که برای سرود گذاشته بودیم، 90 مورد فرستاده شد که 64 مورد دریافت و 16 مورد آن را گوش دادم. ما قصد انتخاب سرودی را داریم که بتواند برای نوجوانان هم دلپذیر باشد.

زمان آبادی همچنین اظهار داشت که فرش های جام جهانی که به تعداد هشت تخته هستند آماده شده اند. در نظر داریم تا 3 تخته از آن ها را به کاپیتان ها بدهیم و به دلیل اینکه اطمینان دارم به مرحله بعدی صعود راه خواهیم یافت، در نتیجه قصد تهیه تخته بعدی را هم داریم. در این میان قرار است تا چهار تخته فرش به موزه المپیک، موزه فیفا، آستان قدس و قطر داده شود.

برای اطلاع از هزینه تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.