خدمت جدید فیفا به‌ علاقه مندان فوتبال با فیفا پلاس

فیفا پلاس

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات علاقه‌مندان ‌فوتبال در دنیا پخش نشدن تمام مسابقات فوتبال دنیا است. فیفا طی خبری اعلام کرد پلتفرم استرمینگی در راه است که به نفع تماشاچیان است. این پلتفرم استرمینگ فیفا پلاس، در آینده بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و مشکل علاقه‌مندان فوتبال را حل می‌کند.

بهترین خبر برای ایرانیان درمورد فیفا+ فیلتر نبودن این برنامه است. علاقه مندان به‌فوتبال در این اقدام جدید فیفا می‌توانند تمام مسابقات فوتبال سراسر دنیا را تماشا کنند. فیفا اعلام کرده است که در آینده بیش از 40000 هزار فوتبال زنده را در فیفا پلاس پخش می‌کند که اعلام شده نه‌تنها فوتبال بزرگسالان بلکه فوتبال زنان و نوجوانان‌هم قرار است در فیفا پلاس پخش شود.

فیفا پلاس هم اکنون در حال خدمت رسانی به فوتبال دوستان است و علاقمندان می‌توانند در این برنامه 1400 مسابقه از لیگ برتر عراق، لیگ برتر اتیوپی و لیگ حرفه‌ای نیجریه را ببینند. به‌مرور قرار است لیگ‌های بیشتری‌هم اضافه شود تا فیفا پلاس کامل و کامل‌تر شود. در فیفا پلاس دوهزار ساعت آرشیو از تمام برنامه‌های که به‌فوتبال مربوط می‌شود وجود دارد که 2500 عدد این ویدیو‌ها به‌هفت ده اخیر مربوط است.

اگر دوست دارید از اخبار روز فوتبال دنیا با خبر شوید در فیفا + به Match Centre بروید تا اخباری موثق و دقیقی بخوانید. برنامه‌های اختصاصی فیفا‌ هم در فیفا پلاس وجود دارد که می‌توانید با دیدن آن‌ها لذت ببرید. فیفا پلاس درحال حاضر رایگان و بدون فیلتر است؛ اما معلوم نیست که در آینده بخشی یا تمام این برنامه پولی نشود. زبان اصلی فیفا پلاس انگلیسی است و در آینده زبان‌های زیادی را در برمی‌گیرد. باید دید فیفا برای جام جهانی 2022 قطر چه‌ اقداماتی را در فیفا پلاس انجام می‌دهد تا کاربران خود را راضی نگهدارد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.