اعتقاد دستیار کی روش به موفقیت تیم ملی ایران

راجر دسا

بعد از اینکه کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تغییراتی هم در کادر فنی به وجود آمد. در این میان دستیار کی روش اعتقاد دارد که تیم ملی ایران می تواند در این جام جهانی موفق تر عمل کند و شاید بتواند تا به مراحل بعدی هم صعود کند.

برای اطلاع از هزینه تور قطر جام جهانی کلیک کنید.

یکی که از کسانی که قرار است تا کی روش را در کنار تیم ملی ایران همراهی کند راجر دسا نام دارد. در همین خصوص طی مصاحبه ای اعلام کرده است که: به طور کلی کلیه تیم هایی که به این دوره از مسابقات صعود کرده اند شانسی برای موفقیت دارند، زیرا با برپایی این جام جهانی در قطر شانس برنده شدن هم بیشتر خواهد شد. این قضیه به این دلیل است که رقابت های جام جهانی در اروپا یا آمریکا نیست بلکه در کشوری بی طرف برگذار می گردد.

البته نکته قابل توجه این است که گرما و رطوبت هوا می تواند برای بازیکنان مشکل ایجاد کند و زمان زیادی برای آماده سازی باقی نمانده است. ما شرایط ایده آلی برای حضور در جام جهانی نداریم. اگر می خواستیم به خوبی عمل کنیم باید از یک سال پیش کار را آغاز می کردیم با این حال کی روش هم با تیم هم با بازیکنان آشنایی دارد زیرا تا به حال در دو جام جهانی با اون بازی کرده اند.

دستیار کی روش همچنین در خصوص بازی هایی تدارکاتی که قرار است در برابر سنگال و اروگوئه صورت گیرد بیان کرد که:

ما در مصر چندین ماه سخت داشته ایم و زمانی که هدایت این تیم به ما سپرده شد، مصر جزو تیم های برتر قاره به شمار نمی رفت. در نتیجه مشکلات زیادی در گام های نخست هدایت این تیم وجود داشت. اگرچه ما موفق شدیم تا تیم مصر را به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا برسانیم و تیم های سطح بالایی را هم شکست دهیم. با این که در مقابل سنگال شکست خوردیم اما شکست تنها ناشی از مرحله فینال بود.

نتایجی که ما در این جام به دست آوردیم، از انتظار همگان بیشتر بود و هنگامی که کار با این تیم به پایان رسید، تیم به مقام 4 ام یا 5 ام دست یافته بود. همین طور ما تیم هایی مانند کامرون، مراکش و … را شکست دادیم. اما به تیم سنگال به خاطر ضربات پنالتی باختیم. ما تصمیم داشتیم به جام جهانی صعود کنیم، اما موفق نشدیم. اگرچه تصور من این است که ما موفق شدیم اقدامات مثبتی در تیم مصر ایجاد کنیم، با این حال نمی توانستیم زمان زیادی را در آن جا بگذرانیم.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.