آغاز تغییرات گسترده در تیم ملی ایران

حمید استیلی

بعد از انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بنظر می رسد تغییرات در سایر کادر تیم هم رخ دهد.

خروج کادر فنی

هنگامی که یک مربی مسئولیت تیم را بر عهده می گیرد، می تواند اعضای کادر فنی خود را انتخاب کند. در نتیجه با برکناری اسکوچیچ بنظر می رسد که افرادی مانند کرونوسلاو رندولیچ، ماریو تات، آنتونی اوسنیک و ملادن زگانیر از تیم خارج شوند.

برای خرید بلیط جام جهانی قطر کلیک کنید.

در این میان کادر ایرانی یعنی کریم باقری، علی اصغر قربانعلی پور، وحید هاشمیان و مهرداد خانبان می توانند راهی دیگر را در پیش بگیرند. هرچند که بازیکنان پیشین تیم احتمالا تمایلی برای ادامه کار از خود نشان ندهند. با این حال از آن جا کی روش در کار با مربی های ایرانی تجربه خاصی دارد پس شاید کار با آن ها را ادامه یابد.

مربی بدنسازی تیم هم احتمالا از کادر خارج خواهد شد و حضور قربانعلی پور در کنار تیم ملی به انتها می رسد. حال خانبان که در گذشته در کنار کی روش کار کرده است، می تواند سرنوشت متفاوتی داشته باشد. اما همچنان مشخص نیست که آیا با تیم همکاری خواهد کرد یا خیر.

سرنوشت حمید استیلی در کنار تیم ملی ایران

سرپرست یکی از منصب های مهم در تیم فوتبال است. به همین دلیل انتخاب آن توسط رئیس فدارسیون صورت می گیرد. در این راستا بنظر می رسد که حمید استیلی هم به پایان کار خود در تیم ملی نزدیک می شود.

او جزو کسانی بود که توسط ماجدی کار خود را در فدراسیون آغاز کرد و در این مدت با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. کادر جدیدی که برای فدراسیون کار می کنند، علاقه ای برای کار با استیلی ندارند و می خواهند فردی را انتخاب کنند که بتواند با کادر آن ها هماهنگی داشته باشد.

کادر پزشکی بدون تغییرات می ماند

در این میان بنظر می رسد تنها جایگاهی که دچار تغییرات نشود بخش پزشکی باشد. دکتر شهاب و خانلری از جمله کسانی هستند که در گذشته هم با کی روش همکاری داشته اند و مدیران فدراسیون هم به آن ها اعتماد دارند، در نتیجه بنظر می رسد که به کار خود ادامه خواهند داد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.