مدیریت بحران بازی های تدارکاتی توسط دبیر کل فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال ایران

بازی‌های تدارکاتی در چند ماه آینده برگزار خواهد شد و ایران در حال بررسی تیم‌های رقیب خود است تا بتواند بازی‌ها را پشت سر بگذارد. شایعاتی در خصوص حریفان تیم ملی و محل بازی آنان ساخته شده که با رد و تکذیب فدراسیون فوتبال رفع شده‌اند. همچنین دلالی‌های متفاوتی برای بازی‌های تدارکاتی وجود دارد تا سودجویان بتوانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال طی گزارشی با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد دلالی‌های فوتبال اظهار ناراحتی نمود و گفت که روند بازی‌های تدارکاتی ایران، به دست فدراسیون برنامه ریزی شده است و هیچ فردی حق دخالت شخصی در این جریانات ندارد! او در مورد حریفان تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد ولی خبر داد که سه حریف خوبی را برای بازی انتخاب خواهند کرد.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال

پیش از این، تیم‌های آرژانتین و برزیل حریفان احتمالی ایران بودند و برای بازی با آنان، پیگیری‌های لازم انجام شد؛ اما با توجه به تغییر موقعیت بازی این تیم‌ها و انتقال آنها به استرالیا، بازی‌های تدارکاتی لغو شد.

چالش‌های متعددی در طی بازی‌های اخیر ایران با لبنان و دیگر تیم‌ها وجود داشت که فیفا و ای اف سی درخواست رفع آنان را کردند. ایران هم با پذیرش این اصلاحات، اقدام به فعالیت‌های متفاوتی کرده است که طی خبری مجزا در دنیای فوتبال حاشیه ساز شد و به آن پرداختیم.

هم اکنون ایران به دنبال سه حریف مورد تأیید می‌گردد که کمترین حواشی را به دنبال داشته باشد و این تصمیمات توسط فدراسیون فوتبال و تیم مدیریتی، در حال پیگیری است.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.