ورود کی روش به ایران

کی روش در ایران

با تصمیم گیری نهایی درباره اینکه کی روش مربی گری تیم فوتبال را برعهده گیرد، حداقل بلاتکلیفی ها درباره این موضوع از بین رفته و حالا تیم می تواند با خیال راحت روی کار خود تمرکز کند. با این حال باید توجه داشته باشیم که کی روش از لحاظ فنی از اسکوچیچ می تواند بهتر عمل کند.

 کی روش و تیم ملی ایران

این سرمربی پرتقالی پیش از این در کنار تیم ایران فعالیت داشته است و در نتیجه آن ها به طور کلی با یکدیگر آشنایی دارند. در جام جهانی برزیل و روسیه هم تیم در کنار کی روش به مصاف رقبای خود رفته است. اگر بخواهیم خاطرات جام های جهانی را مرور کنیم خواهیم دید که کی روش عملکرد بدی نداشته است.

دست آوردهای این سرمربی شامل 1 پیروزی، 3 شکست، و 2 تساوی می شوند. امسال نخسین بازی ایران با تیم انگلیس رقم می خورد و این بازی مهم می تواند نشان می دهد تا تیم ملی ایران و کی روش در چه وضعیتی هستند. حتی اگر این بازی منجر به تساوی شود می تواند برای ایران حکم پیروزی را داشته باشد.

پیروزی های ایران در جام های جهانی گذشته

در تمامی مواردی که تیم کشور ما در این مسابقات شرکت داشته اند، تنها 2 بار توانسته است تا در مقابل رقبا به پیروزی دست یابد. یکی از مهمترین آن ها بازی در برابر آمریکا بود که ایران موفق شد دروازه این تیم را دو بار باز کند و به پیروزی دست یابد.

البته پیروزی در برابر آمریکا با سرمربی گری طالبی رقم خورد. سپس هنگامی که کی روش با تیم ایران همراه بود، ایران موفق شد تا در مقابل مراکش به پیروزی دست یابد. حال باید دید که در ادامه این رقابت ها تیم ملی ایران تا چه اندازه خواهد توانست انتظارات مردم را برآورده کند. البته تیم های مقابل ایران بسیار قوی هستند و شکست آن ها بسیار دشوار خواهد بود.

نتایج کسب شده توسط کی روش

کی روش با اینکه از جمله بهترین سرمربی ها محسوب نمی شود اما نتایج بدی با تیم ایران به دست نیاورده است. مخصوصا در جام جهانی روسیه، ایران 4 امتیاز کسب کرد. اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم امسال رقبای سختی در مقابل ما قرار دارند، ولی امید است که با هدایت کی روش بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.