استوری جنجالی درباره دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ

هرچه به بازی های جام جهانی قطر نزدیک می شویم، حواشی حول این موضوع بیشتر و بیشتر می شود. ساعاتی پیش حرکتی جنجالی از سوی بعضی از بازیکنان تیم ملی باعث ایجاد بحث های زیادی در میان طرفداران و ورزش دوستان شد.

داستان از این قرار است که تعدادی از مدیران ورزش بر این باورند که برای گرفتن نتیجه مناسبی در برابر تیم هایی مانند آمریکا و انگلیس باید فرد حرفه ای تری به جای اسکوچیچ تیم ملی را هدایت کند. البته صحبت های اصلی پیرامون این موضوع در جلسه ای مابین وزیر ورزش و معاون رئیس جمهور صورت گرفته است.

اما چه خبر از واکنش بازیکنان به این موضوع؟

در پی حرکتی غیرمنتظره عده ای از بازیکنان تیم ملی ایران به نام های علیرضا بیرانوند، سعید صادقی، سردار آزمون، محمدحسین کنعانی زادگان، امیرحسین حسین زاده، مهدی قایدی و شجاع خلیل زاده برای حمایت از اسکوچیچ استوری را منتشر کردند، اما عده ای از این بازیکنان بعد از لحظاتی استوری خود را پاک کردند.

این موضوع باعث شد تا تعدادی دیگر از بازیکنان تیم ملی به نام های احسان حاج صفی، مهدی طارمی و سعید عزت‌اللهی استوری دیگری را با این موضوع منتشر نمایند:

” استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی‌احترامی به مجموعه تیم ملی است. صدور بیانیه‌هایی غیر واقعی به نام تیم ملی که براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعث دو دسته شدن تیم می شود.

ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوش‌رنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌های‌مان را با تمام  وجود در زمین نشان می‌دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می‌‌گذاریم. انکار وضعیت بغرنج تیم ملی که با آن مواجه است فقط کوه مشکلات ‌مان را بزرگتر می‌کند.”

اما علت حمایت سردارآزمون از سرمربی تیم ایران چیست؟

در یکی از بازی هایی که بین ایران و الجزایر صورت گرفته است، سردار به خاطر عصبانیت نسبت به اسکوچیچ سر او فریاد کشیده و او را تهدید کرده که از تیم ملی برکنار می کند.

بنظر می رسد سردار اخیرا قرارداد تبلیغاتی از یک فروشگاه در بخش جنوب شرقی آسیا دریافت کرده است و گفتنی است که قرارداد مورد نظر از سوی مدیر برنامه های اسکوچیچ بوده است. پس می توان گفت که علت حمایت وی از این قضیه بر پایه این موضوع است. این موضوع انتقادهای بسیاری را به طرف سردار روانه ساخته است.

برای خرید تور جام جهانی قطر می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.