ادامه کار نکونام در تیم ملی ایران منتفی شد

جواد نکونام و کی روش

سرانجام بعد از اینکه کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد صحبت هایی درباره دستیار ایرانی وی انجام شد که قرار بود جواد نکونام برای این منسب انتخاب شود. اما تیم فولاد با این قضیه مخالف بود.

برای خرید تور جام جهانی کلیک کنید.

اخیرا نکونام در مصاحبه ای اعلام کرده است که به کار در تیم فولاد ادامه می دهد تا ابهامات در این راستا به پایان برسد.

نکونام درباره پیشنهادی که به او برای حاضر شدن در کادر تیم ملی داده اند این چنین گفت:

من دوست دارم از کی روش تشکر کنم. هنگامی که یک مربی بزرگ از کار شما تعریف می کند و شما را به عنوان دستیار خود انتخاب می کند در فوتبال اعتبار محسوب می شود.

همانطور که همیشه گفته ام تمامی مربیانی که به آموزش و یادگیری علاقه داشته باشند اگر در کنار مربیان بزرگ کار کنند برای آن ها همانند یک دانشگاه خواهد بود. من خیلی از بابت این قضیه خشنود هستم و از ایشان هم تشکر می کنم و امیدوارم تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

وی همچنان در ادامه عنوان داشت که:

موضوع دوم مربوط به فدراسیون می شود. آقایان تاج و نبی که مسئولیت فدراسیون را برعهده دارند به من لطف کردند و تصمیم داشتند تا درباره آینده برنامه ریزی هایی انجام دهند، اما حرف من این است که من تحت قرارداد فولاد قرار دارم. در نتیجه من به باشگاهی که به رشد من کمک کرده است عرق دارم.

من علاقه دارم تا نسبت به شرایطی که فولاد برای من فراهم کرده است پاسخ خوبی را نشان دهم. من سالیان دراز است که در این باشگاه خدمت می کنم. در مواقع مختلف سال پیشنهاداتی دریافت کردم، ولی نمی خواهم که هواداران فولاد را ناراحت کنم. زیرا در سال های گذشته خاطرات خوبی را ایجاد کردیم و شرایط خوبی داریم. در حال حاضر هم تصمیم بر عهده باشگاه فولاد است.

در ادامه خبرنگار از نکونام پرسید که اگر پیشنهاد حضور در تیم ملی به او داده شود پاسخ وی چه خواهد بود؟

همان طور که قبلا هم گفته ام من سال گذشته یک قرارداد دو ساله را امضا کردم. در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و می توانستم در اول فصل جدا شوم اما به کار خود ادامه دادم.

من مدیون تماشاگران هستم. شاید در روزهای اول کارم این امر برای طرفداران سخت بوده است. اما هم اکنون من با هواداران ارتباط دارم و از هم جدا نشدنی هستیم. طرفداران تیم همیشه به من لطف داشته اند. من به هرجایی در این استان می روم، مورد لطف مردم قرار می گیرم که من نمی توانم این موضوع را با چیزی عوض کنم.

سپس او عنوان داشت که:

این موضوعی است که همواره در قلب و ذهن من می ماند. باز هم تکرار می کنم که حتی اگر یک طرفدار تیم فولاد به خاطر کار من ناراحت شود، من دچار عذاب وجدان خواهم شد. به خاطر اینکه طرفداران تیم در این چند سال برای من سنگ تمام گذاشته اند. هم اکنون هم باشگاه فولاد اعلام کرده است که با این کار مخالف است و هیچ صحبت دیگری هم قرار نیست تا انجام شود.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.