خط و نشان‌ اسکوچیچ برای ساوتگیت و انگلیس

جواب دراگان اسکوچیچ به ساوتگیت

1 آوریل 2022 تکلیف گروه‌ های جام جهانی معلوم شد. تیم ملی ایران  یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی که با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌اف اروپا هم گروه شد. تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 یکی از سیاسی‌ترین گروه‌های تاریخ خود را تجربه می‌کند. بعد از قرعه کشی گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در مصاحبه‌ای گفت: من اصلا برنامه برای بازی با تیم ملی ایران ندارم و بازیکنان این تیم را نمی‌شناسم.

حالا اسکوچیچ درجواب ساوت گیت گفت: (هیچ دلیلی نیست که ما به شکست دادن تیم ملی انگلیس فکر نکنیم. واقعا چرا؟ من کروات هستم، راه پیروزی مقابل بزرگان را بلدم. بنابر این ما مقابل انگلیس به‌پیروزی می‌رسیم!).

اسکوچیچ اضافه کرد: ( ما قرار است فوتبال بازی‌ کنیم و احتمال رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد.) اسکوچیچ در مورد بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گفت: ( ما دوست نداشتیم بازی اول مان را مقابل انگلیس تجربه کنیم، اما اتفاقی است که افتاده و باید به‌ برد فکر کنیم.)

این مربی کروات با اشاره به‌بازیکنانش گفت تیم من بازیکنان خوبی دارد که در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند، این تیم استحقاق صعود به مرحله حذفی را دارد. اسکوچیچ به نزدیک بودن محل برگزاری جام جهانی به‌ ایران‌هم اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها می‌گوییند شرایط ما به‌دلیل آشنایی با قطر خیلی خوب است و ما آشنایی زیادی با کشور و شهر‌های قطر داریم، اما آن‌ها نمی‌دانند که ما یک مزیت بیشتر از آشنایی با قطر داریم و این مزیت بازیکنانی است که تجربه بازی در جام جهانی را دارند.

از 30 آبان بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 شروع می‌شود و تیم ملی ایران باید ساعت 16:30 در ورزشگاه خلیفه مقابل انگلیس حاضر شود. باید دید تیم ملی ایران اولین بازی خود را چگونه شروع می‌کند و چه نتیجه‌ای روی اسکوربرد ورزشگاه خلیفه نقش می‌بندد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.