مصاحبه کی روش پیش از سفر به قطر

کی روش

بعد از اینکه مصاحبه رسمی با سرمربی تیم ایران لغو شد، مصاحبه دیگری پیش از سفر کی روش به قطر انجام شد.

برای اطلاع از انواع پکیج جام جهانی قطر کلیک کنید.

در این مصاحبه که به صورت ایستاده صورت گرفت، خبرنگاران سوالات خود را از کی روش پرسیدند. خلاصه این صحبت ها به صورت زیر است:

عذرخواهی از رسانه‌ها

در ابتدا باید به خاطر لغو کنفرانس دیروز معذرت خواهی کنم. تصمیم بر این بود که یک کنفرانس مطبوعاتی داشته باشیم و در طی آن لیست بازیکنان را اعلام کنیم، اما مجبور به لغو آن شدیم. به همین دلیل از شما بابت این قضیه معذرت می خواهم.

دروازه بان های تیم

من بعد از اینکه مشاهدات خود را انجام دادم یک فهرست 25 نفره را انتخاب کردم. این لیست شامل چهار دروازه بان می شوند. بنظر من این اشخاص استحقاق حضور در این جام را دارند. سپس 8 مدافع، 6 مهاجم و 7 هافبک انتخاب کردم. تصور می کنم که این افراد تعادل خوبی در تیم ما ایجاد خواهند کرد.

کنار گذاشتن بازیکنان برای من دشوار بود

برای من کار آسانی نبود که بعضی از بازیکنان را از فهرست خط بزنم. این تصمیم همواره برای سرمربی ها کار سختی بوده است. چون سایر بازیکنان هم استحاق حضور در تیم را داشتند، اما در هنگام تصمیم گیری باید به گونه ای عمل کرد که تعادل در تیم حفظ شود و همین طور راهکارهای عمیقی را در تیم استفاده کنید.

سپس از کی روش درباره غیبت اخیر در تمرین سوال شد و او اینگونه پاسخ داد:

نه، من قصد پنهان کردن شرایطی را ندارم. به طور کلی مشکلاتی وجود دارد اما ما همواره سعی داریم تا این مشکلات را حل کنیم. شما نسبت به من آشنایی دارید، من همواره در حال تلاش هستم که مناسب ترین راهکار را انتخاب کنم و کلیه تصمیم هایی که می گیرم بر پایه این بوده که منافع تیم را بالاتر از منافع هر شخص دیگری در نظر بگیرم.

سوال درباره سردار آزمون

– بنظر می رسد که برای حذف سردار آزمون به شما فشار وارد کرده اند

همواره شایعات زیادی درباره این موضوع وجود داشته است. اما سردار آزمون دیروز به قطر رفته و یکی از مربیان بدنساز هم او را همراهی می کند. پس باید بگوییم که شایعات حقیقت ندارند و ما با تماشاگرانی که در قلب ما هستند تمام سعی خود را خواهیم کرد.

مصدومیت بازیکنان

سرمربی تیم ملی ایران در رابطه با مصدومیت بازیکنان هم ذکر کرد که: بعد  از اینکه امید ابراهیم مصدوم شد امید دارم تا بازیکن دیگری دچار مصدومیت نشود. اما همان طور که قبلا هم ذکر کردم دلایل من در انتخاب فهرست بازیکنان موضوع تعادل تیم بوده است.

ما همه کارهایی که فکر می کردیم امکان پذیر است را انجام داده ایم. همه اطلاع دارند ک آمادگی درست نبود، با این حال این قضیه هم بخش از برنامه بود و در نتیجه ما پس از مسئله کووید با این مشکلات مواجه شدیم. با این حال با وجود همه مشکلات تلاش خود را کردیم و بخشی از این آمادگی ها را هم مدیون باشگاه ها هستیم و از همه سرمربی ها و مدیران تشکر می کنم.

در انتهای صحبت ها کی روش ذکر کرد که:

ما در فوتبال اشخاص حرفه ای هستیم. هرگاه سعی در ایجاد انگیزش داشتم بیان کرده ام که ما در فوتبال حرفه ای هستیم، مانند کسانی که در صنایع دیگر در کار خود وارد هستند مثلا دندان پزشکان و …

ما ایجاد کننده خوشحالی و غرور هستیم و سعی خود را خواهیم کرد که بهترین کارها را انجام دهیم. ما با روحیه ای جنگنده و با هدف برد بازی می کنیم. ما تلاش می کنیم تا موفقیت را برای تیم ایران به دست آوریم.

من نمی خواهم که هیچ فردی درباره این موضوع شکی به خود راه دهد. ما وظیفه داریم که یک الگو در زمین و یک تیم متحد باشیم. تیم ما باید هماهنگی و وحدت را از خود به نمایش بگذارد. ما برای تماشاگران فوتبال بازی می کنیم و در جایگاه کسانی که سازنده غرور و افتخار هستند، بیشترین تلاش خود را خواهیم داشت.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.