اسکوچیچ 5 ستاره تیم ملی ایران را خط زده بود

انصاری فرد

همان طور که مطلع هستید در ماه های اخیر اختلافاتی ما بین بازیکنان تیم و اسکوچیچ بوده است که در انتها به برکناری اسکوچیچ ختم شد و جای او را کی روش گرفت.

هنگامی که جلسه ای با اعضای فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفت آن ها تصمیم گرفتند که این سرمربی همچنان در ایران بماند، با این حال از آن جا که اسکوچیچ متوجه دو دستگی بین بازیکنان شده بود، تصمیم داشت تا چند نفر از مخالفان را کنار بگذارد و آن را به اردو دعوت نکند.

عده ای از هواداران تصور داشتند که به دلیل حرف های طارمی و همین طور همراهی جهان بخش با او احتمالا این دو بازیکن از لیست خط بخورند. با این حال اسکوچیچ برنامه ای برای این موضوع نداشت و آن ها همچنان در تیم حضور داشتند.

برای اطلاع از هزینه تور قطر جام جهانی کلیک کنید.

اما اطلاعاتی که در دست ما است نشان می دهد که اسکوچیچ قصد داشته تا تعدادی از با تجربه های تیم را از بازی محروم سازد. از این میان می توان به حاج صفی و انصاری فرد اشاره کرد. این دو نفر از مهمترین افرادی بودند که اسکوچیچ آن ها را خط زده است.

البته این تصمیم ناشی از استوری های منتشر شده نبود بلکه بعد از برپایی اردوی قطر اسکوچیچ این موضوع را علنی کرد. انصاری فرد حتی در اردوی قطر هم حضور نداشت، اما حاج صفی یکی از بازیکنان حاضر در اردو بود.

فرد بعدی پورعلیگنجی بود که بازیکن پرسپولیس محسوب می شود، وی به خاطر مصدومیتی که به آن دچار شده بود تا مدت ها از میادین فوتبال به دور بوده است و آخرین بازی او در برابر بحرین در مراحل اولیه جام جهانی رقم خورد. این فرد از جمله حامیان کی روش محسوب می شده است.

فرد دیگر این لیست سعید عزت اللهی بود. البته این بازیکن در همه بازی ها شرکت داشته است و حتی با اینکه از جمله حامیان اسکوچیچ محسوب می شده است، اما به خاطر نداشتن آمادگی و همین طور بازی نکردن در تیم باشگاهی خود از لیست بازیکنان حذف گردید.

سپس نوبت به امیر عابدزاده می رسد که در همه بازی های تیم حاضر بوده است و حتی گاهی اوقات هم به عنوان جانشین بیرانوند بازی کرده است. اما وی در اقدامی غیر منتظره از برکناری این سرمربی حمایت کرده بود و همین موضوع باعث دلخوری اسکوچیچ شد.

اما روند فعلی تیم با آمدن کی روش به ایران تغییر خواهد کرد، مخصوصا که کی روش همواره علاقه زیادی به حضور این بازیکنان در کنار تیم داشته است. پس می توان انتظار داشت که شاهد بازی آن ها در جام جهانی باشیم.

همین طور باید گفت که تمام بازیکنان که در لیست سیاه اسکوچیچ بوده اند از جمله بازیکنان با تجربه ای محسوب می شوند که در جام جهانی هم حضور داشته اند. پس بازیکنان نام برده با حضور کی روش بار دیگر شانس حضور در دوره ای دیگر از رقابت ها را خواهند داشت.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.