دست پر ایران در سفر به قطر

از روز چهارم تا نهم اسفند ماه 1401 آخرین بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی قطر انجام شد. اگر تیم ملی ایران دو بازی خود را می‌برد در سید دو قرعه کشی جام جهانی قرار می‌گرفت و قرعه نسبتا آسان‌تری نسبت به سال‌های قبل برای‌یش از سبد قرعه کشی بیرون می‌آمد، اما ایران چهار اسفند مقابل تیم ملی کره باخت را قبول کرد و تمام فکرش را روی بازی دومش مقابل لبنان متمرکز کرد.

نتیجه بازی ایران لبنان

امروز تیم ملی ایران مقابل لبنان بازی خود را انجام داد. برای اولین بار بازی‌های داخلی تیم ملی ایران در ورزشگاهی جز آزادی برگزار شد، استادیوم امام رضا مشهد میزبان این بازی بود. سردار آزمون دقیقه 35 گل اول تیم ملی را زد و تیم ملی ایران را یک بر هیچ پیش انداخت.

دقیقه 72 علیرضا جهانبخش دومین گل تیم ملی را به‌ثمر رساند. محمد حسین کنعانی زادگان در طول بازی دو پاس گل داد و به‌بهترین شکل ممکن جلوی حمله‌های حریف را گرفت. بازی با همین دو گل ملی پوشان ایران تمام شد تا این بازی را ایرانی‌ها ببرند. بازی سه کارت زرد داشت، دو کارت زرد برای لبنانی‌ها و یک کارت زرد برای سعید عزت اللهی ایران در این بازی از جیب داور بیرون آمد.

اگر تیم ملی کره بازی خود را مقابل امارات واگذار کند تیم ملی ایران به‌صدر گروه می‌رود. حالا تیم ملی باید منتظر قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی باشد تا با گروه خود در این تورنمنت آشنا شود. به‌احتمال زیاد ایران رنگ سید دو جام جهانی را نخواهد دید با این همه دست پر شاگردان اسکوچیچ آنهم فقط با یک باخت در قطر نشان از حضور تیمی قدرمتمند در این تونمنت دارد.

به امید پیروزی و موفقیت ایران در جام جهانی قطر 2022


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.