تاریخچه حضور مسی در جام جهانی

مسی

مسی از برترین بازیکنان تیم ملی فوتبال است که در زمان فعالیت خود گل های زیادی را به ثمر رسانده است. نه تنها به خاطر گل زنی ها بلکه این بازیکن به دلیل بازی های تکنیکی خود شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است.

مسافرانی که قصد سفر به قطر را دارند می توانند، برای خرید تور جام جهانی قطر به پنل رزرواسیون قطر مراجعه کنند.

این بازیکن از سال 2006 تا به الان در همه بازی های فوتبال جام جهانی حاضر بوده است و حالا قرار است در دوره ای دیگر از مسابقات که این بار در کشور قطر برگزار می شود، حاضر شود. پس می توانیم شاهد درخشش های بیشتر او باشیم.

مسی در جام جهانی 2006

این بازیکن هنگامی که 18 سال بیشتر نداشت، در جام جهانی حضور یافت. وی موفق شد تا یک پاس گل بدهد، سپس با گل شش ام دروازه تیم رقیب را باز کند و در ادامه هنگامی که تیم ملی این کشور به مصاف هلند رفت، جزو ترکیب اصلی تیم بود با این حال مسابقه با تساوی به پایان رسید.

در بازی در برابر مکزیک، مسی در دقایق پایانی وارد بازی شد که تیم در وقت اضافی به پیروزی رسید. اما در بازی مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی مسی حضور نداشت و تیم آرژانتین با شکست خود از دوره مسابقات خارج شد که همین امر باعث شد انتقادات زیادی به سرمربی تیم وارد شود. پس می توان گفت که در این دوره مسی کار خود را با یک گل به پایان رساند.

مسی در جام جهانی ۲۰۱۰

از میان 18 بازی انجام شده در این دوره مسی 4 گل به ثمر رساند، زیرا در آن زمان او را در خط هافبک قرار داده بودند. با این حال پیش از شروع مسابقات سرمربی تصمیم گرفت که ترکیب تیم را تغییر دهد. پس تیم آرژانتین توانست تا از مرحله گروهی عبور کند و مسی نقش خوبی را در پست خود ایفا کرد. سپس در مرحله یک هشتم نهایی هنگامی که آرژانتین در برابر مکزیک بود مسی پاس گلی داد و سبب شد تا تیم به پیروزی سه بر یک دست یابد.

با این حال آرژانتین در مرحله یک چهارم نتوانست به پیروزی دست یابد و در مقابل آلمان شکست خورد. در این سال با اینکه مسی از جمله برترین بازیکنان فیفا بود، اما در معرض انتقادهای زیادی قرار گرفت و کشور او انتظار داشت که بتواند همانند مارودونا عمل کند.

مسی در جام جهانی 2014

مسی

مسی در سال 2014 نقش کاپیتان تیم را ایفا کرد. این بازیکن سپس با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی دروازه بوسنی را باز کرد و در برابر ایران هم موفق شد یک گل به ثمر برساند.

سپس در بازی در برابر سوئیس بود که با دادن یک پاس گل موجبات پیروزی تیم خود را مهیا ساخت و در بازی در مقابل هلند هم در پنالتی موفق به گل زنی شد. در این هنگام دوباره آرژانتین به مقابل تیم ملی آلمان رسید ولی این بار هم نتوانست از این تیم پیشی بگیرد و تیم آلمان با گل زنی در دقیقه 113 به قهرمانی در این دوره رسید. مسی هم کار خود را با گرفتن توپ طلا به پایان رساند، اما مورد انتقاد روزنامه های داخلی کشور خود قرار گرفت.

مسی در جام جهانی ۲۰۱۸

در سال 2018 بود که مسی در بازی در برابر ایسلند عملکرد بسیار نامناسبی داشت و نتوانست یک پنالتی را گل کند سپس در برابر کرواسی هم نتوانست کاری از پیش ببرد و تیم او به شکست سه بر صفر رضایت داد. اما در مسابقه بعدی با گل زنی یکی از بازیکنان تیم آرژانتین توانست از مرحله گروهی بگذرد با این حال این تیم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.