معرفی گروه C جام جهانی

جام جهانی قطر

یکی از بهترین تیم های فوتبال حاضر در جام جهانی یعنی آرژانتین در این گروه قرار گرفته است. از دیگر تیم های این گروه مکزیک، عربستان و لهستان هستند که مطمئنا عربستان با قرارگرفتن در این گروه هیچ شانسی برای دور بعدی نخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت تور قطر برای جام جهانی 2022 کلیک کنید.

تیم ملی آرژانتیــن

تیم ملی آرژانتین در 33 بازی اخیر خود هیچ شکستی نداشته است. آیا امسال همان سالی خواهد بود که این تیم برنده رقابت ها می شود؟

ستاره تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتیــن

لیونل مسی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال است که امسال با 35 سال سن در این رقابت ها حاضر می شود. او یکی از ستارگان تیم پاری سن ژرمن است. مسی بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا امید دارد که بتواند بالاخره در این جام به قهرمانی دست یابد. مسی تاکنون نود گل ملی در کارنامه خود داشته است.

مربی

اسکالونی مربی 44 ساله این تیم است و با مربی گری مناسب خود باعث موفقیت آرژانتین در کوپا آمِریکا شد. این مربی قبلا به عنوان مربی موقت تیم بوده است و هم اکنون برای اولین بار است که در جام جهانی شرکت می کند.

هدف

مشخص است که هدف هر تیمی قهرمانی در رقابت جام جهانی است، ولی این هدف برای تیم آرژانتین پر رنگ تر است.

آمار در جام جهانی

تعداد شرکت: ۱۷ بار

برد: ۴۳ بار

مساوی: ۱۵ بار

باخت: ۲۳ بار

گل‌زده: ۱۳۷ بار

گل‌خورده: ۹۳ بار

عربستان‌ سعودی

شاهین های عربستان سعودی نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته اند. سرمربی این تیم فردی به اسم اروه رنار است و بازیکنان تیم اکثرا جوان هستند. با این حال با وجود قرارگیری در این تیم بعید است که بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

ستاره تیم عربستان صعودی

بازیکنان عربستان

ستاره ویژه عربستان سالم الدوسری است. این بازیکن تقریبا ده سال است که در تیم ملی این کشور بازی می کند و نمایش خوبی هم در باشگاه الهلال داشته است. این بازیکن در جام جهانی روسیه هم حضور بازی کرده و موفق شده تا یک گل به ثمر برساند. سالم سرعت بسیار بالایی دارد و به او لقب گردباد داده اند.

مربی تیم ملی عربستان صعودی

اروه رنار مربی تیم عربستان است و در سابقه خود قهرمانی جام ملت های آفریقا را دارد، همین طور این مربی در باشگاه های لیل و سوشو هم فعالیت کرده است. رنار بیشتر امید دارد تا در جام ملت های آسیا به موفقیت برسد.

هدف

تیم عربستان هم با وجود تیمی که در آن است، امیدوار است که بتواند به مرحله بعدی راه یابد، ولی این آرزوی بسیار سختی است.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۳ بار

مساوی: ۲ بار

باخت: ۱۱ بار

گل‌زده: ۱۱ بار

گل‌خورده: ۳۹ بار

تیم ملی مکــزیک

بازیکنان تیم ملی مکزیک

کشور مکزیک تا به حال دو بار میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است. در مرحله انتخابی برای جام 2022 مکزیک در رتبه 2 ام قرار گرفت. با این حال این تیم تاکنون در بازی های اخیر خود در برابر پارگوئه و کلمبیا با شکست مواجه شده است و چندان در وضعیت خوبی نیست.

ستاره تیم ملی مکزیک

گیرمو اوچوا یکی از ستارگان این تیم است که با 37 سال سن سابقه خوبی در جام های جهانی دارد. این بازیکن تا به حال 130 بازی ملی داشته است و یکی از امیدهای مکزیک برای مقابله با آرژانتین و لهستان است.

مربی

خراردو مارتینو پیش از این سرمربی تیم آرژانتین بوده است. این سرمربی نتواست در جام جهانی 2014 نتیجه خوبی از خود به نمایش بگذارد و بعد به سمت مکزیک رفت. این مربی از سال 2019 در مکزیک بود و تا به حال در بازی های خود 66 درصد پیروزی کسب کرده است. همچنین یک بار هم به قهرمانی گلدکاپ رسیده است.

هدف

هدف مکزیک رقابت برای مقام دومی با لهستان است. تیم مکزیک تا به حال هفت مرتبه در دوره یک هشتم نهایی شکست خورده و از رفتن به مرحله بعدی باز مانده است. حال آن ها قصد دارند تا خود را به یک چهارم نهایی برسانند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۶ بار

برد: ۱۶ بار

مساوی: ۱۴ بار

باخت: ۲۷ بار

گل‌زده: ۶۰ بار

گل‌خورده: ۹۸ بار

تیم ملی لهـــستان

تیم ملی لهستان

بازیکنان جدید تیم لهستان امیدهای این کشور هستند. تیم لهستان که به عقاب ها شهرت دارد تاکنون نتوانسته عملکرد چندان خاصی در فوتبال از خود به نمایش بگذارد. این تیم در بازی های پلی اف موفق شد تا به جام جهانی امسال راه یابد.

ستاره

روبرت لواندوفسکی موفق شد تا در فصل پیشین کفش طلای مسابقات را به خود اختصاص دهد. همین طور از طرف فیفا هم تا به حال دو بار به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است. این بازیکن پیش از این در بایرن مونیخ بوده و حالا در بارسلونا توپ می زند. لواندوفسکی تا به حال هیچ گلی در جام جهانی به ثمر نرسانده است.

مربی

مربی تیم ملی لهستان چسلاو میشنیِویچ است که با 52 سال سن هدایت این تیم را برعهده گرفته است. این شخص بعد از این موفقیت در لیگ لهستان به عنوان سرمربی تیم ملی هم انتخاب شد. او پیش از این به عنوان دروازه بان فعالیت می کرده است.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۸ بار

برد: ۱۶ بار

مساوی: ۵ بار

باخت: ۱۳ بار

گل‌زده: ۴۶ بار

گل‌خورده: ۴۵ بار


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.