شش ستاره بازی های آسیایی که می توانند در قطر 2023 بدرخشند

شش ستاره آسیا در جام ملت های آسیا

هرچه به زمان بازی های آسیایی 2023 نزدیک تر می شویم، تب و تاب مسابقات در میان مردم افزایش می یابد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا چند نفر از بهترین بازیکنانی که قرار است تا در این مسابقات حضور یابند را به شما معرفی کنیم.

جونگ وو یونگ (جمهوری کره)

جونگ وو یونگ

جونگ وو یونگ، هافبک VfB اشتوتگارت در طول نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی بهترین عملکرد خود را نشان داد و گل‌های او برای سومین مدال طلای متوالی جمهوری کره نقش مهمی داشت.

این هافبک 23 ساله هشت بار در یک تورنمنت پیشتاز شده است که از جمله آن ها می توان به دو بار در نیمه نهایی مقابل ازبکستان و گل تساوی در پیروزی نهایی مقابل ژاپن اشاره کرد. این هافبک با عملکرد بینظیر خود در بخش محوطه جریمه توجه سرمربی تیم ملی این کشور یعنی آقای یورگن کلینزمن را به خود جذب کرده است.

تائو کیانگلونگ ( چین)

تائه کیلوئانگ

تائو کیانگ لونگ، مهاجم چینی، به عنوان یکی از امیدهای فوتبال چین ظاهر شده است، زیرا الکساندر یانکوویچ، سرمربی تیم ملی، به دنبال بازسازی تیم فوتبال و بازگرداندن تیم این کشور در میان نخبگان فوتبال آسیا است.

تائو که می‌تواند در هر نقطه‌ای از خط حمله بازی کند، شروع درخشانی در مسابقات بازی‌های آسیایی داشت و در پیروزی 5-1 مقابل هند دو گل به ثمر رساند و در مقابل تیم قطر هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

این بازیکن 21 ساله در حال حاضر اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان انجام داده است و در مسابقات قهرمانی فوتبال E-1 EAFF در ژاپن در سال گذشته شرکت کرده است و بدون شک برای حضور در تیم برای دور دوم آتی تلاش خواهد کرد.

حسین نورچایف (ازبکستان)

حسین نورچایف

حسین نورچایف در مسابقات پیشین استعداد بینظیر خود را به نمایش گذاشته است. این بازیکن 21 ساله قبلاً در دوران حرفه ای نوپای خود تأکید کرده است که در گلزنی مهارت دارد و در حالی که برای جام ملت های آسیا بازی می کرد، به عنوان گلزن برتر سال 2021 انتخاب شد.

این مهاجم متولد یاکابوگ، در بازی‌های آسیایی ثابت کرد که می‌تواند برای کشوری که در حال حاضر در حال پرورش برخی از بهترین استعدادهای جوان قاره است، مدعی حضور در تیم جام ملت‌های آسیا باشد.

کین ساتو (ژاپن)

کین ساتو

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن اگر به دنبال کسی باشد که در خط حمله ژاپن به عنوان یک مهاجم عمل کند، بدون شک انتخال او کین ساتو خواهد بود. این بازیکن 22 ساله در مرحله گروهی رقابت ها با شکست ژاپنی ها از فلسطین و قطر و به ثمر رساندن گل ابتدایی تیمش در فینال مقابل کره ای ها از طریق کوتارو اوچینو، نقدهای مثبتی به دست آورد.

ساتو که در حال حاضر در آلمان با تیم دوم وردربرمن کار می کند، می تواند در جناح چپ یا به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند و مطمئناً یکی دیگر از استعدادهای ژاپنی خواهد بود که در ماه ها و فصول آینده به میدان می رود.

محمد ماران (عربستان سعودی)

محمد ماران

محمد ماران در حال حاضر مدال قهرمانی جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال را در بازی های سال 2022 به دست آورد و این بازیکن 22 ساله بر استعداد خود در بازی های آسیایی تاکید کرده است.

مهاجم النصر در مرحله گروهی مقابل مغولستان و ویتنام گلزنی کرد و هر دو گل در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هند را به ثمر رساند.

در حالی که عربستانی ها در دور بعد مقابل ازبکستان از مسابقات خارج شدند، گل ماران بود که شاگردان سعد الشهری را به حضور در نیمه نهایی امیدوار کرد و او بدون شک برای حضور در ترکیب تیم برای شرکت در جام ملت های آسیا ژانویه تلاش خواهد کرد.

حسین حسینی (جمهوری اسلامی ایران)

حسین حسینی

حسین حسینی دروازه بان ایرانی با 31 سال سن، مسن ترین بازیکن این لیست است، اما بازیکن استقلال در ترکیب رضا عنایتی قرار گرفت تا ثبات و تجربه را به خط دفاعی بیاورد.

در حالی که امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی احتمالاً به علیرضا بیرانوند دروازه بان کهنه کار تکیه خواهد کرد، حسینی فرمانده با ابهت در بازی های آسیایی ثابت کرد که در صورت نیاز می تواند نقش خود را ایفا کند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.