دستیاران خارجی کی روش مشخص شد

کی روش

کی روش تصمیم خود را گرفته است و همراه با پنج نفر دستیار خارجی با نیکمت تیم ملی ایران همراه می شود، اما همچنان مشخص نیست که چه کسانی دستیاران ایرانی او خواهند بود. این سرمربی قرار است تا به زودی به تهران وارد شود و برای اینکه بتواند هدایت تیم را برعهده گیرد، گروهی از دستیاران وی از تیم های کلمبیا و مصر در کنار او خواهند بود. برای خرید تور جام جهانی قطر 2022 کلیک کنید.

راجر د‌سا

راجر دسا

دسا در گذشته سرمربی گری تیم های آفریقای جنوبی را برعهده داشته است و هم اکنون قرار است تا تحت عنوان دستیار اول به کی روش برای هدایت تیم ملی ایران ملحق گردد. این مربی که هم اکنون 57 سال سن دارد، قبلا به عنوان دروازه بان ایفای نقش می کرده است.

دسا پیش از این عهده دار مسئولیت تیم هایی مانند کیپ تاون آل استار، اورلاندو پیریتس و … بوده است. هنگامی که کی روش در تیم آفریقای جنوبی بوده است، دسا هم تحت مسئولیت مربی گلرها فعالیت می کرده است.

الکساندر لوپز

لوپز پیش از این هم به عنوان مربی دروازه بان در یک جام جهانی و همچنین در جام ملت های 2019 در کنار تیم ایران بوده است. این بار هم قرار است تا این شخص به تهران بیاید تا گلرهای تیم را برای رفتن به جام جهانی آماده کند. لوپز قبل از این هم در بن یاس، کویت اف سی و امارات کار کرده است.

ریکاردو سیلوا

سیلوا مسئولیت بدنسازی تیم ملی را برعهده خواهد داشت. این مربی که 45 سال دارد قبلا در پورتو حضور داشته است و همچنین در جام جهانی 2010 هم برای تیم ملی بولیوی کار می کرده است. از دیگر کارهای او می توان به ویتنام و عمان اشاره کرد. همچنین هنگامی که عمان در جام خلیج فارس به قهرمانی رسید او در کنار این تیم حضور داشته است.

ژائو پیکسیرو

پیکسیرو آنالیزور تیم ملی خواهد بود. وی از کسانی است که در گذشته هم در کنار کی روش و با تیم کلمبیا و ایران کار کرده است. این فرد در کارنامه خود سابقه کار با تیم بنفیکا را دارد. در جام جهانی 2018 هم در کنار کی روش بوده و همین طور در جام ملت ها با کی روش کار می کرده است. سپس او در کنار سرمربی پرتقالی به کلمبیا سفر کرد و مسئولیت آنالیزوری تیم را برعهده داشت.

مایکل موریرا

موریرا به عنوان فیزیوتراپ تیم انتخاب شده است. البته وی قبلا هم با تیم ملی ایران کار کرده است و در کارنامه خود کار با کلمبیا را هم دارد. سپس در تیم ملی مصر بوده است و از دیگر تیم های او می توان به تیم پاکوش و  آلیادوس لوردلو اشاره کرد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.