در جام جهانی قطر، گرفتن دست ممنوع شد!

جام جهانی قطر

وزارت خارجه انگلیس به تماشاگران توصیه کرده که در هنگام مسابقات جام جهانی 2022 فوتبال از گرفتن دست یکدیگر در مکان های عمومی خودداری کنند.
همان طور که در خبرهای قبلی اعلام کردیم، قرار است تا 15 افسر پلیس همراه با تماشاگران به قطر بروند تا مانع از بروز مشکلات احتمالی بشوند. همین طور از تماشاگران درخواست شده تا از رفتارهایی که باعث تحریک مسئولین قطری می شود، خودداری کنند.
در این میان قطر هم از کشور ترکیه و پاکستان پلیس هایی را به خدمت خود گرفته است و رئیس پلیس فوتبال انگلیس هم اعلام کرده است که: ما در قطر حاضر می شویم تا مراقب رفتارهای تماشاگران باشیم. تلاش ما این است که کسی ناخواسته باعث توهین نشود و در صورت به وجود آمدن این مشکل به سرعت وارد عمل شده تا درگیری ها را کاهش دهیم. من به تماشاگران نمی توانم بگویم چه کاری بکنند یا نکنند، اما از آن جا که قطر کشوری آرام است و در آن فریاد و سروصدا شنیده نمی شود، پس آن ها مردمانی مودب هستند پس ممکن است سوتفاهم ایجاد شود.
وزیر امور خارجه انگلیس به تماشاگران گفته است که باید در قطر مراقب رفتارهای خود باشند و این امر باعث واکنش شدید آن ها شده است.

همین طور یک لیست هم به همسران و نامزدهای بازیکنان تیم فوتبال داده شده تا متوجه باشند که چه کارهایی را باید در قطر انجام دهند و از انجام چه کارهایی خودداری کنند.
برای خرید بلیط جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.