خدا حافط قطر، ایتالیا از جام جهانی حذف شد

حذف ایتالیا از جام جهانی

در بازی روز جمعه ششم فروردین، ایتالیا به مصاف تیم مقدونیه رفت و شکست خورد. در این دیدار ایتالیا نتوانست خط دفاعی مقدونیه را بشکند و تیم مقدونیه با شانس بالا در دقایق اضافی با یک گل دروازه حریف را درهم شکست.

تیم ملی ایتالیا 60 بازی خانگی در لیگ اروپا را برد تا به این مرحله از بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 برسد، اما سرانجام مقابل این بازی در روز جمعه زانو زد تا بلیط احتمالی قطر به مقدونیه برسد!

حذف ایتالیا از جام جهانی

نقل قول افراد مهم تیم پس از حذف ایتالیا از جام جهانی

پس از اتمام این بازی و مشاهده حال وخیم روحی بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایتالیا، از سرمربی درخواست شد تا چند کلمه بابت این اتفاق باورنکردنی توضیح دهد و او فقط یک جمله گفت: در حال حاضر حرف زدن دشوار است، نمی‌دانم چه بگویم!

روبرتو مانچینی بابت برد تیم انگلیس در تابستان 2021 بسیار خوشحال بود و قبل از بازی با مقدونیه، گمان می‌کرد از چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام جهانی 2022 است، اما پس از باخت باورنکردنی، حال عجیب و شوکه شده‌ای داشت. او اضافه کرد: تابستان سال گذشته مرا بسیار امیدوار کرد و آینده روشنی برای تیم ایتالیا تصور می‌کردم، اما با این باخت نمی‌دانم چه بگویم، اما قطعا بچه‌هایم را بیشتر از جولای گذشته دوست دارم.

ماچینی باتوجه به علم تاکتیکی بر روی بازیکنان تیمش و برای حفظ روحیه تیم مطلبی را عنوان کرد، باعث شد علاقمندان به تیم ملی ایتالیا خود را نبازند و با این موضوع با آرامش بیشتری برخورد کنند. او اینگونه مطرح کرد که: من سرمربی تیم ایتالیا هستم و اولویت حرفه من، مسئولیت تیم و نتایج آن است که باید بگویم بچه‌ها تقصیری ندارند. آن‌ها آینده‌ درخشانی دارند و بازیکنانی قدرتمند برای آینده تیم ملی ایتالیا هستند. لایق این شکست نبودیم.

همچنین کاپیتان تیم ملی ایتالیا اذعان نمود: به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و هیچوقت از آن‌ها ناامید نمی‌شوم. همگی از پا افتاده و شکسته‌ایم، اما باید از نو شروع کنیم. سخن گفتن در این باره برایمان دشوار است و این اتفاق همچنان خاطره تلخ و بزرگی برای ما خواهد بود. امیدوارم سرمربی تیم بماند و همراهمان باشد چون بودن او برای تیم ضروری است. حالا باید به یورو برویم و چهار سال دیگر به این جام جهانی لعنتی برگردیم.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.