آیا باید منتظر حضور سردار در جام جهانی باشیم؟

سردار آزمون

مدت اندکی بعد از اینکه بازی سنگال به پایان رسید، سردار آزمون دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی در تیم لورکوزن ادامه دهد. در آن بازی تصور می شد که سرمربی پرتغالی آزمون را در بازی مهم در برابر پورتو به زمین آورد. اما بعد از بازی اعلام شد که کشیدگی پای آزمون مانع از بازی وی شده است، در نتیجه ممکن است که سردار نتواند به مدت 8 هفته در میدان ظاهر شود.

این قضیه باعث شد تا حرف و حدیث هایی درباره حضور سردار در جام جهانی به گوش برسد. اما پزشکان باشگاه لورکوزن اعلام کردند که همه تلاش خود را خواهند کرد تا سردار بتواند به رقابت های جام جهانی 2022 برسد.

در واقع از روزی که این بازیکن آسیب دیده است، 12 روز می گذرد و خبرهایی که درباره روند درمان او به گوش می رسد، امیدوار کننده است. همین طور باشگاه لورکوزن در تلاش است تا آزمون سریع تر به رقابت ها برسد.

سردار آزمون چند روزی است که تمرینات خود را دوباره شروع کرده است. این بازیکن یکی از مهره های کلیدی برای تیم ایران است. مخصوصا که وی در مدت حضور خود در بازی های ملی توانسته 41 گل به ثمر برساند.

همین طور قرار است تا سردار به قطر سفر کند تا در کمپ های این کشور درمان خود را ادامه دهد. پس سفر او به قطر و شروع تمرینات وی می تواند خبر خوبی برای فوتبال هواداران ایرانی باشد.

پس بنظر می رسد که وی بتواند به صورت قطعی در مسابقات جام جهانی شرکت کند. همه افراد هم در حال تلاش هستند تا بتوانند شرایط مناسب برای آمادگی آزمون را فراهم کنند.

برای اطلاع از هزینه تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.